HELP!! Onze papegaai is gestolen! Beloning voor de tip €1000!!

Gestart door Yvil, 09 augustus, 2009, 09:18:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Mochten jullie nog hulpmiddelen tot jullie beschikking hebben die ons op wat voor manier
dan ook kan helpen dan is uiteraard alle hulp welkom. En verder lees hier maar. Ik ben kapot...



HELP, ONS KINDJE IS ONTVOERD!!!!  

Gisteren 08-08-'09 is er iets verschrikkelijks gebeurd. Onze Edel Papegaai is gestolen!!
Ze is waarschijnlijk tussen 15:15u en 15:45u meegenomen uit de zaak van mijn vriendin.
Het is in Valkenburg aan de Geul gebeurt waar nu natuurlijk zeer veel toeristen zijn die
wellicht iets gezien of gehoord hebben. Want met Kaya trek je doorgaans veel bekijks.

U moet zich voorstellen dat dit ons kindje is dat we letterlijk met babyvoeding  groot
hebben getrokken. We hoeven geen kinderen, maar in plaats daarvan hadden wij
Kaya, ons mooi edel papegaaien meisje.

Mijn vriendin en ik zijn er helemaal kapot van en zijn bereid iedere prijs te betalen om
ons meisje terug te krijgen. Ze is nu 7 maanden oud en begon net wat zelfstandiger te
worden. Ze gaat iedere dag mee naar de dierenspeciaalzaak van mijn vriendin waar ze
natuurlijk het lievelingetje van vele klanten is. Dit is ook de plek waar ze nu verdwenen
is.

We zijn helemaal radeloos. Al zal ik u dat nooit zo duidelijk kunnen maken via deze post.
We zijn overal langs geweest en mijn vriendin Saskia is op dit moment nog foto's op aan
het hangen hier in de omgeving. Ook de politie is er al van op de hoogte en ben ik op
3fm geweest bij Domien is wakker.  

Als iemand iets weet, hoort of ziet dan zouden wij dit dolgraag horen en mocht het
er toe leiden dat we Kaya terug krijgen zal daar een beloning van €1000 aan vast hangen!!

We zijn ook zo bang dat ze bij iemand is die er geen verstand van heeft en haar niet
de zorg en liefde geeft die ze verdient en nodig heeft. Ze moet dagelijks vers fruit hebben
want edelpapegaaien zijn echte fruiteters die een speciaal dieet nodig hebben. Maar aan
avocado kan ze juist weer dood gaan!! Ook moet ze regelmatig onder de douche.

Ik denk dat mensen niet door hebben dat ze een gezinslid meenemen waar wij en Kaya
helemaal kapot aan gaan!!

Tenslotte nog het volgende. Ze is bijna helemaal rood met een blauwe buik en heet zoals
gezegd Kaya.

Mijn naam is Yvo Verheijden en ben te bereiken op nummer 06-39213775


Met vriendelijke groet,

Yvo Verheijden


PS Ik heb het ook in lucht je hart staan, maar wilde het toch nog duidelijker onder de
aandacht brengen. Heb je nog middelen om het onder nog meer mensen te verspreiden
dan doe dit a.u.b. Incl mijn nummer enz. Dat maakt me helemaal niks uit!!!


Yvil


Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

makiair

Yvo heel veel sterkte er mee
ik hoop dat de flyers in de auto iets voor jullie op levert
heel veel sterkte

groetjes maikel

Joepie1958

Mijn dochter vertelt me net (nav. jullie bericht) dat er volgens haar in heerlen van de week ook al een papegaai gestolen is uit een dierenwinkel? :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

maurice-fz1

#5
Sterkte en ik heb al een bericht ontvangen (van yzf-ron) en doorgestuurd via hyves.

Maurice-fz1
yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!

Yvil

Bedankt mensen,

Jammer genoeg nog geen nieuws.

Ik hou jullie op de hoogte....

the Stig

Sterkte en ik hoop dat jullie hem snel weer terug hebben

Steefke™

Veel sterkte, dat ie maar weer snel teruggevonden mag worden.
Smells like rubber

B-Witch

Mensen snappen niet wat voor een band je met zo'n diertje kan hebben, en vooral de band die de vogel met zijn baasje heeft....
Hopelijk vind je het beestje terug!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Bedankt voor de reacties!!

Het komt in het Limbrugs Dagblad en De Limburger.
Ook zal het te zien zijn op de kabelkrant van Valkenburg.
Zondag ochtend ben ik op 3fm geweest en ik ben nog aan
het proberen om het ook in Hart van NL te krijgen.

Verder op diverse Papegaaien forums en hebben we contact
gehad met verschillende opvang huizen door heel NL enz.

Daarnaast natuurlijk alle 200+ Pet's Place zaken in Limburg
op de hoogte gesteld van dit alles.

And the search continues........ :dunno:


We willen ons zelf nooit kunnen verwijten dat we niet alles
dat mogelijk is hebben gedaan.

Yvil

Beloning voor het terugbrengen van Kaya of de doorslaggevende tip die hier toe leidt verdubbeld tot €500,-

Met dank aan stichting Kyra!!

crazy j

yvo ik heb je mail weer doorgestuurd via hyves

hoop echt dat het beestje snel terug komt
living the life the way it comes

Yvil

Citaat van: crazy j op 10 augustus, 2009, 21:35:17
yvo ik heb je mail weer doorgestuurd via hyves

hoop echt dat het beestje snel terug komt


Thnx man!!

Yvil