"To Wii or, not to Wii

Gestart door De Sjeng, 07 november, 2009, 16:00:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Babe op 27 november, 2009, 15:25:42
Helaas werkt sinds vandaag de mininova site niet meer. de rechtbank van Utrecht heeft verboden om de spellen via deze site te delen, helaas.
Ik zal verder na een nieuwe site zoeken en laat dit dan wel even weten

ik kijk wel eens op isohunt.com...haal ik het meeste naar beneden.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: Suzuki-Babe op 27 november, 2009, 15:25:42
Helaas werkt sinds vandaag de mininova site niet meer. de rechtbank van Utrecht heeft verboden om de spellen via deze site te delen, helaas.
Ik zal verder na een nieuwe site zoeken en laat dit dan wel even weten

beizewaj, de site doet het nog gewoon, zijn alleen geen nds spellen meer te vinden..

@dwars:  heb je de ds of de dsi?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Varadero3005

Citaat van: Dwars® op 26 november, 2009, 12:03:34
sow kaartje + usb stick + adapter voor in de ds is binnen, nu nog spellen erop krijgen (iemand een tip?, mag per pb)

Waarom moeilijk doen. Usenet (nieuwsgroepen) is the place to be. Hier vindt je werkelijk alle spellen die ooit gemaakt zijn. Handige hulpmiddel is het gratis programma FTD3.( effe google ) om te zien wat allemaal gepost wordt zoals DVD , Nintendo, XBOX, Windows, Linux, PDA enz. Daarnaast een goed downloadprogramma ( zelf gebruik ik newsleecher maar is niet gratis ) b.v. Grabit en je vindt alles wat je zoekt.

Gassie

Citaat van: Varadero3005 op 30 november, 2009, 06:15:10
Citaat van: Dwars® op 26 november, 2009, 12:03:34
sow kaartje + usb stick + adapter voor in de ds is binnen, nu nog spellen erop krijgen (iemand een tip?, mag per pb)

Waarom moeilijk doen. Usenet (nieuwsgroepen) is the place to be. Hier vindt je werkelijk alle spellen die ooit gemaakt zijn. Handige hulpmiddel is het gratis programma FTD3.( effe google ) om te zien wat allemaal gepost wordt zoals DVD , Nintendo, XBOX, Windows, Linux, PDA enz. Daarnaast een goed downloadprogramma ( zelf gebruik ik newsleecher maar is niet gratis ) b.v. Grabit en je vindt alles wat je zoekt.
is wel gratis als je hem via ftd download je betaald er alleen niet voor
KTM SMT 2011

Varadero3005

Citaat van: Gassie op 02 december, 2009, 20:21:37
Citaat van: Varadero3005 op 30 november, 2009, 06:15:10
Citaat van: Dwars® op 26 november, 2009, 12:03:34
sow kaartje + usb stick + adapter voor in de ds is binnen, nu nog spellen erop krijgen (iemand een tip?, mag per pb)

Waarom moeilijk doen. Usenet (nieuwsgroepen) is the place to be. Hier vindt je werkelijk alle spellen die ooit gemaakt zijn. Handige hulpmiddel is het gratis programma FTD3.( effe google ) om te zien wat allemaal gepost wordt zoals DVD , Nintendo, XBOX, Windows, Linux, PDA enz. Daarnaast een goed downloadprogramma ( zelf gebruik ik newsleecher maar is niet gratis ) b.v. Grabit en je vindt alles wat je zoekt.
is wel gratis als je hem via ftd download je betaald er alleen niet voor

Ja newsleecher is gratis maar de supersearch funtie niet. Deze zal na korte tijd niet meer werken daar dit programma iedere keer de key controleerd via een server.

DeWitte

ik heb van een collega 711 nds  :-X :shock: spelletjes gekregen, dus die kleine kan ff vooruit
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Varadero3005 op 03 december, 2009, 06:39:45
Citaat van: Gassie op 02 december, 2009, 20:21:37
Citaat van: Varadero3005 op 30 november, 2009, 06:15:10
Citaat van: Dwars® op 26 november, 2009, 12:03:34
sow kaartje + usb stick + adapter voor in de ds is binnen, nu nog spellen erop krijgen (iemand een tip?, mag per pb)

Waarom moeilijk doen. Usenet (nieuwsgroepen) is the place to be. Hier vindt je werkelijk alle spellen die ooit gemaakt zijn. Handige hulpmiddel is het gratis programma FTD3.( effe google ) om te zien wat allemaal gepost wordt zoals DVD , Nintendo, XBOX, Windows, Linux, PDA enz. Daarnaast een goed downloadprogramma ( zelf gebruik ik newsleecher maar is niet gratis ) b.v. Grabit en je vindt alles wat je zoekt.
is wel gratis als je hem via ftd download je betaald er alleen niet voor

Ja newsleecher is gratis maar de supersearch funtie niet. Deze zal na korte tijd niet meer werken daar dit programma iedere keer de key controleerd via een server.
even offtopic
mijn newsleecher is niet via een key geverifieerd en mijn supersearch doet het nog steeds na een jaar
KTM SMT 2011

Suzuki-Babe

Ik heb op google gezocht voor nds torrents en dan kom je bij veel verschillende site's uit.
Je moet alleen bij sommige spellen goed kijken of ze gepatch zijn voor een rd4 kaart.
Want anders blijft het spel vasthangen.
Dit is volgens mij alleen het geval bij de grote spellen. Bijv. bij style boutiek.



or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!