Suzuki pakt uit op de Intermot 2010

Gestart door DeWitte, 29 augustus, 2010, 07:43:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

CiteerVan 6 tot en met 10 oktober staat de Duitse stad Keulen geheel in het teken van de Intermot 2010, een van de meest vooraanstaande motorshows van Europa. Als tipje van de sluier kunnen we u al meegeven dat Suzuki tijdens de Intermot diverse spraakmakende nieuwe modellen voor 2011 zal lanceren. In de aankomende Suzuki nieuwsbrief van september zullen we u een exclusieve preview geven van de 2011 Suzuki's. Hou dus de Suzuki nieuwsbrief en Facebook pagina in de gaten voor het allerlaatste nieuws over de nieuwe 2011 modellen!

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Heb ik daar toevallig vorig weekend vrijkaartjes van gekregen. Zal toch maar ns langsgaan! :D

DeWitte

had je al vrienden om mee te nemen?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

Timeeh

Kaartje is maar 14Euries en ik heb nog plaats voor 3! :D

SuzukiLimburg

Lijkt mij ook wel eens leuk om hier naar toe te gaan. Nog nooit geweest. Is dit een beetje de moeite waard?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Yvil

Als ik niet hoef te werken (weet ik op dit moment ff niet  :oops:) heb je bij deze nog maar plaats voor 2  :mrgreen:

als je het goed vind tenminste  :-X

Timeeh

Ik vind t goed. Moet alleen even kijken op welke dag het gaat worden natuurlijk! :D

DeWitte

bij regen wil ik wel rijden met de benz, dan hoeft niemand zijn benen in de nek te leggen? Bij droog weer met de brommert uiteraard?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


Gassie

is er nog plaats of zijn ze al vergeven de plaatsen
KTM SMT 2011

Timeeh

Citaat van: Gassie op 30 augustus, 2010, 16:29:08
is er nog plaats of zijn ze al vergeven de plaatsen

Teller staat op volgens mij op 4

-Yvil
-Dwars
-Timeeh
-Gassie?

Ik weet niet hoeveel man in zo'n Benz passen?!?  :lol:

DeWitte

van jullie types net 4 (incl die bolle bestuurder ;)) makkelijk, 5 met wringen

ut is toch droog, :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

kaartje is besteld we kunnen gaan (zaterdag???)
KTM SMT 2011

Timeeh