motorvakantie 2006

Gestart door @Nippon, 10 november, 2005, 18:21:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peter

En dan heb je nog van die mannen die denken dat ze verstand van zaken hebben........hahaha

@Nippon

ben al bezig met de planning en 't verzamelen van de spullen  :lol:


bandjes heb ik al  :mrgreen:

Motzippaldy

Citaat van: "BoxerQ"ben al bezig met de planning en 't verzamelen van de spullen  :lol:


bandjes heb ik al  :mrgreen:


En 5l benzine  :?
Proud on the South  

B-Witch

(Motor)vakantie zal er dit jaar niet inzitten, door de aankoop van ons nieuwe huis zal dat wel net niet kunnen, wel gisteren aangemeld voor een weekendje (5 en 6 mei) naar...ik zou het niet weten, ergens in duitsland. Wat het kost zou ik ook niet weten  :oops:
Mijn nichtje van Schepers Motoren in Brunssum verzorgd dat helemaal, tis een groepsreis, en er wordt met meerdere groepen gereden.
En ja ik had het haar al een paar jaar beloofd eens mee te gaan.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

ik ga zeker niet met de motor op vacantie, al zou ik t wel willen.
Gezien de leeftijd van mijn Motor ('89) en mijn verplichtingen thuis zal dat niet snel ervan komen. Helaas. Wie weet als ik wat ouder ben en de kids het huis uit..(zijn nu 11 en 8) Dus nog ff wachten..
Dit jaar 2006 ga ik met vliegtuig naar Mallorca, op wens van vrouwlief en dochters.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"(Motor)vakantie zal er dit jaar niet inzitten, door de aankoop van ons nieuwe huis zal dat wel net niet kunnen, wel gisteren aangemeld voor een weekendje (5 en 6 mei) naar...ik zou het niet weten, ergens in duitsland.  

Dat weekend zit ik in het Taunusgebergte, dus misschien komen we elkaar nog wel tegen  :wink:

LTpaul

We gaan het komend jaar weer eens saampjes op motorvakantie en wel naar Noorwegen.
Omdat ik totaal geen ervaring heb in die hoek van europa zijn we aan het zoeken geweest hoe, wat, waar?
Komen we ergens een organisatie tegen die onze reis wel op maat aan onze wensen maakt http://www.motortours.nl/ is nu nog ff w88 of het ook betaalbaar is :roll:

marcos

Citaat van: "FZ_Ron"Gezien de leeftijd van mijn Motor ('89) .

Ben vorig jaar nog met een 86'er fj1200 naar denemarken geweest 3.500 kilometer gereden.

Kan dus wel.

B-Witch

Zo nu weet ik ook waar de reis naar toe gaat: het Bergisches Land.
en wel 2 dagen lekker erop uit, 2x 250 km sturen.
we verblijven in een 3 sterren hotel langs de rivier de Sieg, op basis van halfpension. en het leuke is dat Schepers een klantenkorting hanteert, scheelt toch weer een pilsje of wat op het terras.
O ja er zijn nog plaatsen vrij voor dit weekendje, dus wie zin heeft..
ga even langs op de Akerstraat in Brunssum.


(of is dit reclame)
You may own the bike, but the bike possesses you.

TTigertje

Zo kogel is door de kerk........ :lol:

Geen Scandinavië, Slovenië, Schotland.....maar

het gaat worden:

Weekje Picos, Pyreneën, Cantabrië.....

Weekje kortste omweg ......heen/terug......

Blijft behelpen, nietwaar.. 8)
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Zwerver

Picos,Pyreneën, Cantabrië.....

Wat een straf!  :wink:

Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

@Nippon

Vanaf 22 Juli heb ik ook zo'n uitzicht  :mrgreen:



alhoewel dit wel uit de buurt is ( tis me net iets te ver weg ) :oops:





toch sexie zo'n rendier  :!:



niet  :?:

@Nippon

nou lekker  :shock:  weer wat nieuws onder de zon  :!:

kijk ik bij http://www.superfast.com/Baltic/German/index.asp staat er dat ze vanaf 2006 een tussenstop maken in een of andere toko in de baltische staat  :roll:.
dus geen 21 uur op die roeiboot  :mrgreen:  maar 26 uur  :evil:

@Nippon

zo overtocht is geregeld

25/07/2006 om 6.00 uur op de boot in Rostock en 26/07/2006 om 7.00 uur aan wal in Hanko  :mrgreen:

Gieskes

Citaat van: "BoxerQ"Vanaf 22 Juli heb ik ook zo'n uitzicht  :mrgreen:



alhoewel dit wel uit de buurt is ( tis me net iets te ver weg ) :oops:





toch sexie zo'n rendier  :!:



niet  :?:

Een setje koffers er op, paar spiegeltjes aan dat gewei...nog een héééél klein beetje fantasie en 't zou zo voor een beemer door kunnen gaan :mrgreen:

Evengoed, leuke plannen zijn het wel!!
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R