Hoofdmenu

Jawa 650 Dakar

Gestart door suzuki-girl, 05 maart, 2006, 17:38:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

De nieuwe Jawa 650 Dakar, met eencillinder rotax blok






You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

wat n oerlelijk ding  :banghead4rv:

:violent:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

belsj

mijn jawa is fantastiek want hij is van plastiek  :P  :lol:

@Nippon

ach... kvind 'm wel wat hebben  :wink:

'n niet zijnde rijstbrik heeft bij mij al veel krediet  :angel:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"ach... kvind 'm wel wat hebben  :wink:

'n niet zijnde rijstbrik heeft bij mij al veel krediet  :angel:

Klopt 8)  alleen die uitlaat :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Heb je de gemiddelde jawa al eens bekeken, dan is dit toch wel een vooruitgang.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Da's dus hetzelfde blok als de 650 die BMW en Aprilia toepassen, toch ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Klopt, hetzelfde blok ja


gelezen op motor-forum anders wist ik dat ook niet  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gummi-Kuh

Citaat van: "Busaberke"Da's dus hetzelfde blok als de 650 die BMW en Aprilia toepassen, toch ?

Verder wordt dit blok ook nog gebruikt in div. grasmasjiens etc.

Maar alle gekheid,ik heb hele goede ervaringen en herinneringen aan deze Oostenrijkse blokjes, nooit problemen mee gehad in een kleine tien jaar dat ik Pegaso gereden heb.

Ik vind um dus wel wat hebben, altijd wel een zwak gehad voor 1-cijlindertjes met een Rotaxblok... :wink:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Busaberke

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Ik vind um dus wel wat hebben, altijd wel een zwak gehad voor 1-cijlindertjes met een Rotaxblok... :wink:

Nou, dan opteer ik liever voor het 2-cilinder Rotaxblokkie  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Motzippaldy

Hetzelfde Rotaxblok  :lol:



Proud on the South  

WhomBom

vraagje... wat is in godsnaam rotax???  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Een motorenbouwer uit Oostenrijk. Later overgenomen door Sachs, nu eigenaar van Piaggio. Bekend van sneeuwscooter blokken, kartblokken, vliegtuigmotoren en tegenwoordig de 4-takt blokken van de Aprilia 650 en BMW 650.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Gummi-Kuh

Citaat van: "Herr Tod"tegenwoordig de 4-takt blokken van de Aprilia 650 en BMW 650.

Met dat verschil dat de Aprilia"s 1 nokkenasje en klepje meer hadden dan hun BMW broertje(tenminste in het verleden wel of dat nu ook nog is weet ik eigenlijk niet omdat de BMW al een aantal jeren niet meer van de band rolt in Italie maar in Berlijn tegenwoordig).
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"Een motorenbouwer uit Oostenrijk. Later overgenomen door Sachs, nu eigenaar van Piaggio. Bekend van sneeuwscooter blokken, kartblokken, vliegtuigmotoren en tegenwoordig de 4-takt blokken van de Aprilia 650 en BMW 650.

en de producent van het Aprilia 1000cc V-twin blok, toch ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009