Let op, verkeerscontroles!

Gestart door Schmetzke, 03 april, 2006, 17:45:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Volgens mij klopt dat wel ja.. Had gelezen en gehoord dat ze zondag 5 mensen het rijbewijs hebben ingevorderd en verschillende boetes hebben uitgeschreven.. 3 rijbewijzen zijn ingevorderd door middel artikel 5. Ik heb gehoord waarom de wout het artikel 5 vond, en in mijn ogen is dat gewoon "mierenneuken". Dus ik zou maar beetje opletten daar..

DeWitte

kan toch nie rijje voorlopig, maar voor de rest een goeie tip dan  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

was net op L1 tv dat de pliessie motorrijders EN wielrenners in het heuvelland flink gaat controleren :roll:
die lelijkerd en ouwe bekende van een Ederveen (chef van Verkeershandhavingsteam Limburg zuid) melde dat daarbij
o.a. gebruik wordt gemaakt van een undercover (burger) motorfiets.

mja het was ook een kwestie van tijd: ik roep al jaren dat het heuvelland potdicht zit en dan gaan we (ja ik ook) nog allemaal ff posen met de brommert. De gebeden van de bewoners van heuvelland dorpen worden nu gehoord: en daar valt echt wel wat voor te zeggen imo. :yes6rs:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Dorpen? Daar staan ze niet, daar rijden waarschijnlijk te weinig mensen te hard. Terwijl die juist het gevaarlijkste bezig zijn, je kunt meestal geen kant op in een dorp alleen maar remmen als iets zou gebeuren. Buiten de bebouwde kom heb je brede weg zonder geparkeerde auto's er langs en je hebt de berm nog.

Vanavond stonden ze tegenover restaurant 'Lodge 7' voormalig Murphy's Forest. In Epen kwam ik al een motorrijder tegen die 'nee' knikte met z'n hoofd :thumbsup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Vandaag geen contorles gezien. Ben wel van mening dat het langzamerhand niet meer leuk is met al die controles. Voor de geringste scheet word je aan de kant gezet en als huskrijder willen ze iedere keer langs de kant hebben om te vragen wat het voor een apparaat is. :twisted:
Smells like rubber

B-Witch

#81
Wat ik wel weer positief vind: dat ze ook eens naar de wielrenners gaan kijken, hebben ze eindelijk dan toch door dat deze groep ook een groot gevaar vormt  :roll:
Nu er zo snel mogelijk achterkomen welke "burger" "undercover" motorwout of het is...dan kan je daar iig al weer een beetje rekening mee houden  :?

Filmke van L1
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ben vanavond nog na het eten ff geweest...niks nada gezien.. Niet bij Lodge 7 (is nu van de vorige eigenaren van Oud Wielder, vanaf september of zo al)

Moet wel zeggen dat ik me gedragen heb, mijn dochter zat achterop en kon niet stilzitten...dan maar de bochtjes wat langzamer....























Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 06 mei, 2008, 20:45:00
Wat ik wel weer positief vind: dat ze ook eens naar de wielrenners gaan kijken, hebben ze eindelijk dan toch door dat deze groep ook een groot gevaar vormt  :roll:
Nu er zo snel mogelijk achterkomen welke "burger" "undercover" motorwout of het is...dan kan je daar iig al weer een beetje rekening mee houden  :?

Filmke van L1

De videoauto waarover gesproken wordt is naar alle waarschijnlijkheid een audi A6.
Smells like rubber

Herr Tod

Ik heb eens wat rondgelezen op diverse Limburgse fora. Grappig om te zien dat de meeste mensen helemaal geen last hebben van de motorrijders, het gaat in grofweg 8 van de 10 berichten over wielrenners. De rest wordt verdeeld... 1.8 is van wielrenners zelf die een potje zitten te huilen en de 0.2 die overblijft richt zich voornamelijk tegen Nordic Walkers :lol:

Tot zover de wensen van de bewoners. Ik zet er geld op dat voornamelijk toeristen klagen over de motoren, let wel... het overgrote deel van die motoren is afkomstig uit een dorpje verderop, voornamelijk de mensen die hier (in de buurt) wonen rijden hier :yes6rs: Ik vraag me af hoe dat zit bij de wielrenners, dat zal het tegenovergestelde zijn :dunno:

Ik heb het voorbeeld van de Rotterdammer al eens genoemd die een brief schreef aan de Limburger omdat hij zich stoorde aan de motoren die van Slenaken naar Hijenrath reden, waar hij dan weer een vakantiehuisje had. Wil je rust? Ga dan naar het Schwarzwald :roll: maar niet in week 33 en 34 hehehehehe

Vorig jaar kwam er heel vaak een boze oude meneer de weg op lopen op het moment dat ik Epen binnen reed. Na een aantal keer ben ik toch eens gestopt en heb ik gevraagd of die levensmoe was... 1 keer raden.... jawel een toerist.

Zelfs op B-wegen (landweggetjes) waar ik gewoon mag rijden met een auto of motor snappen die toeristen het niet. Laatst reed ik in de buurt van Wijlre over zo'n weg maar de wandelaars die me tegemoet kwamen wilden niet schuiven, zelfs de goede oude 'ff op het achterwiel trekken'-truc werkte niet :shock: Dan maar stoppen, wat krijg je dan te horen? "Het is hier geen crossbaan" ... Nee inderdaad, het is een B-weg en dat betekent dat voetgangers zich aan de kant moeten houden en al helemaal als er gemotoriseerd verkeer nadert :fuckyou: Schijnbaar ben je meteen 'volle gaas' aan het crossen als je met een crossmotor over een landweg rijdt, die 'het is hier geen crossbaan' hoor ik constant :jack:

Dus, conclusie.... wie is waarschijnlijk de dupe van de toeristendrukte kwa bekeuringen en overlast in het algemeen? Het 'eigen' volk :evil:

Het allerergste vind ik dan nog die braakselopwekkende borden langs de snelwegen, "De Limburgers heten u welkom". Welke randdebiel heeft dat verzonnen? :banghead4rv:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

mja zonder toeristen deed deze regio het stukken minder, er is al (gelukkig) weinig industrie?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Zeker... maar ja dat je toerist bent wil niet zeggen dat je 30 moet rijden waar je 50 mag en kunt. Zonet in Mechelen, ik rij achter 11 auto's ... 30..... 25..... 30. Na Mechelen begint de inhaal procedure en wat staat er op de kentekenhouder van de voorste? 'Apeldoorn' :roll: Vervolgens rij ik door Epen, schoot nog steeds niet op... wat blijkt? Er staat 'Sneek' op de kentekenhouder van de mevrouw die voorop reed en zich op het allerlaatste moment bedacht om toch maar een ijsje te gaan eten... hoppa staat de hele rij weer op de rem, nou ja, bijna de hele rij dan :mrgreen:



:yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

als het aan mij lag: tsja :mrgreen:

zullen we een politiek tak van MFL oprichten en voor de provincie gaan?  :shock: :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: Steefke™ op 07 mei, 2008, 08:32:15
Citaat van: Suzuki-Girl© op 06 mei, 2008, 20:45:00
Wat ik wel weer positief vind: dat ze ook eens naar de wielrenners gaan kijken, hebben ze eindelijk dan toch door dat deze groep ook een groot gevaar vormt  :roll:
Nu er zo snel mogelijk achterkomen welke "burger" "undercover" motorwout of het is...dan kan je daar iig al weer een beetje rekening mee houden  :?

Filmke van L1

De videoauto waarover gesproken wordt is naar alle waarschijnlijkheid een audi A6.

Kan je uit betrouwbare bron melden ( ik heb mezelf op de video mogen bekijken in de auto ) dat het een A3 RS nog wat is.

Hakinnen

Citaat van: Desmo-devil op 08 mei, 2008, 06:14:19
Citaat van: Steefke™ op 07 mei, 2008, 08:32:15
Citaat van: Suzuki-Girl© op 06 mei, 2008, 20:45:00
Wat ik wel weer positief vind: dat ze ook eens naar de wielrenners gaan kijken, hebben ze eindelijk dan toch door dat deze groep ook een groot gevaar vormt  :roll:
Nu er zo snel mogelijk achterkomen welke "burger" "undercover" motorwout of het is...dan kan je daar iig al weer een beetje rekening mee houden  :?

Filmke van L1

De videoauto waarover gesproken wordt is naar alle waarschijnlijkheid een audi A6.

Kan je uit betrouwbare bron melden ( ik heb mezelf op de video mogen bekijken in de auto ) dat het een A3 RS nog wat is.

ah..ik zat naar zo'n zelfde video schermpke te kijken maar dan in een zwarte A6

schale troost voor u..we zijn lotgenoten.. 47te hard voor hakki..  :mrgreen: