13 en 14 Mei: Demodagen RosaMotoren Eijsden

Gestart door Schmetzke, 29 april, 2006, 16:43:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Zoals jullie wellicht al hebben megekregen organiseerd RosaMotoren het weekend van 13-14 Mei een demoweekend.
Je kunt er proefrijden op een van de mooie Husqvarna's of Hyosung's, maar er zal op de zondag ook een stuntrijder aanwezig zijn voor het nodige spektakel.

Enkele demomotoren waar je een proefrit mee zal kunnen maken:

De Hyosung Comet 650, 5690 Euro NIEUW:


De Husqvarna SM610R:


De Husqvarna SM510R:


En ook één van de enduromodellen van Husqvarna:


:arrow: Dus zet het in je agenda.. 13 en 14 Mei op het industrieterrein Zoerbeemden te Eijsden  :!:

Schmetzke zal er beide dagen zijn als voorrijder  :wink:

Joepie1958

Follow the leader, leader, leader :yes6rs:
I'll be there  :angel:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

ikke ook komme kieke en SM proeven :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"ikke ook komme kieke en SM proeven :twisted:

Proeven en vervolgens je bordje niet leeg eten  :cry:

Mounty

als ik niks anders heb dan ga ik wel ff kijken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Weer in mijn werkweekend :?

maar mss in de middaguren dat ik ff kom :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Ik ga ook even kijken. Trouwens die stunt rijder was er vorig jaar ook, en was echt wel de moeite waard. Die gast kon geweldig rijden. Super wheely's, hele stukken op het voorwiel rijden, en rijdende burn out's.
Wat vooral mooi was dat hij tijdens een 360 graden burn out zijn band liet ploffen, je zag echt niets meer in de hele straat van de rook, maar die knal was goed te horen. Alleen al daarvoor ga ik.

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"Ik ga ook even kijken. Trouwens die stunt rijder was er vorig jaar ook, en was echt wel de moeite waard. Die gast kon geweldig rijden. Super wheely's, hele stukken op het voorwiel rijden, en rijdende burn out's.
Wat vooral mooi was dat hij tijdens een 360 graden burn out zijn band liet ploffen, je zag echt niets meer in de hele straat van de rook, maar die knal was goed te horen. Alleen al daarvoor ga ik.

Ik bedoel maar... 100x beter als MSM  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:

Busaberke

Als ik een keer "in de buurt " ben ga ik óók ff kijken!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Als ik een keer "in de buurt " ben ga ik óók ff kijken!  :wink:

och anders komen we toch bij jou ff met z'n allen op de koffie :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Zijn er ook nog liefhebbers voor de Enduro  :?:

Joepie1958

CiteerZijn er ook nog liefhebbers voor de Enduro

Ja, dat is wat ik zou willen (maar wel heeel langzaam in de pratsch) :oops:  :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Schmetzke

Citaat van: "Joepie1958"
CiteerZijn er ook nog liefhebbers voor de Enduro

Ja, dat is wat ik zou willen (maar wel heeel langzaam in de pratsch) :oops:  :oops:

Haha dat is leuk. Ik zal zelf voorop gaan met de SMR dan denk ik...  8)
Ongeveer een idee wanneer/hoelaat je komt??

Schmetzke

Trouwens.....

Komt Bakkertje niet even langs??? Even terug naar je XR tijd :yes6rs:

Joepie1958

Geen idee van tijd, heb op dit moment grote personele problemen voor komend weekend, morgen afdeling operations maar eens aan de oren trekken :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.