Mijn Bandit :D
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/090705/090705Wijlre7_800600.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/090705/090705Wijlre8_800600.jpg)
Mijn eerste bike, ik moet zeggen dat we wel samen door de bocht kunnen 8) Ondertussen zit er een Yoshimura RS-3 demper op en stalen remleidingen. Ik denk dat ik de laatste eigenaar ben want verkopen wil ik niet. In de winter wil ik een blokje er bij kopen en dit uitrusten met een big bore kit en GSX-R 400 onderdelen. Het rijwielgedeelte zal van een GSX-R 750 komen.
To be continued :twisted:
Kewl , kewl.
Ik heb er spijt van dat ik dan van mij heb weggedaan. Was nu een ideale pendelfiets geweest.
Ondanks de 400 cc heeft ie behoorlijk wat daar.
Houd ons op de hoogte. ;)
He sjunne 8) Welkom enne.... hou ons op de hoogte van de verbouwingen (liefst met piccie's) :mrgreen:
Welkom Todje!!
nice to have you on board 8)
Het begin is vandaag gemaakt. Superbike stuur opgehaald in Margraten en voor de luttele prijs van 31,50 een GSXR K3 schokbreker gekocht :D 8) :twisted:
(http://i22.ebayimg.com/02/i/04/e4/b9/cf_1_b.JPG)
Go Kinsy ,go :twisted:
dat is t mooie he... suzuki is universeel!
vorken, schokbrekers, nokkenassen.. je kunt t allemaal omwisselen, lijkt wel lego!
Begin november krijg ik de eerste onderdelen voor het blok binnen :) Big bore kit (442 cc), GSXR 400 nokkenassen en Keihin CR carburateurs. Als inlaatnokkenas gebruik ik die van de GSXR en als uitlaatnokkenas gebruik ik de inlaatnokkenas van de Bandit :twisted:
Gixxer shock en een nieuwe achterband 8) Pic's...
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/081005/2.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/081005/5.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/081005/8.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/081005/11.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/081005/Shock2.jpg)
nice Pics Q :wink: zit dat superbike stuur er ook al op?? enne hoe zit ut met die extra 9ps?? :wink:
Enduro shock :shock:
Die 9 PK zitten er in, is een stuk fijner rijden op die manier. Superbikestuur zit er niet op, dit kwam uiteindelijk hoger uit dan het originele :? Binnenkort wil ik zelf een stuur buigen maar daar moet ik nog een simpele mal voor maken. Komende week ga ik eens de carburateurs afstellen, als mijn sproeiers binnen zijn.
Ik heb net mn nieuwe koplamp gekocht 8)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Xenon/Koplamp.jpg)
Afkomstig van deze motor
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Xenon/Hornet600.jpg)
2 aparte peertjes voor groot en klein licht. Binnenkort het xenon kitje bestellen, hopen dat alles goed gaat :D
Wat kost een Xenon kitje als ik vragen mag???
250 euro ongeveer... Probleem is dat als je 1 peertje hebt voor zowel klein als groot licht, je de grootlicht functie verliest. Ik wil natuurlijk wel groot licht hebben, zodat ik tegemoet komende wielrenners extra goed zie en sukkels in de BMW van papa die menen dat ze hun licht niet op klein hoeven te zetten terug kan verblinden :lol:
Citaat van: "Herr Tod"250 euro ongeveer... Probleem is dat als je 1 peertje hebt voor zowel klein als groot licht, je de grootlicht functie verliest. Ik wil natuurlijk wel groot licht hebben, zodat ik tegemoet komende wielrenners extra goed zie en sukkels op de BMW van papa die menen dat ze hun licht niet op klein hoeven te zetten terug kan verblinden :lol:
:shock: :shock:
Ik wist het... ik had Mercedes moeten zeggen :lol:
Citaat van: "Herr Tod"en sukkels in de BMW van papa die menen dat ze hun licht niet op klein hoeven te zetten terug kan verblinden :lol:
in het stadsguialia........ SHIT! ........... gayaralia.............goeroe.......!@#$%^ ....... euhhh....... in het stads-dinges verhaaltje staat het treffend omschreven:
CiteerDe Mercedes/BMW categorie: Als je een auto koopt van deze prijsklasse koop je meteen ook de weg erbij, alles is van hen.
Citaat van: "Herr Tod"Probleem is dat als je 1 peertje hebt voor zowel klein als groot licht, je de grootlicht functie verliest.
dan moet je n duurdere kit pakken, die fixen dat met n spiegel, als je groot licht opzet klapt de spiegen n beetje et voila :shock:
Citaat van: "Motzippaldy"Citaat van: "Herr Tod"250 euro ongeveer... Probleem is dat als je 1 peertje hebt voor zowel klein als groot licht, je de grootlicht functie verliest. Ik wil natuurlijk wel groot licht hebben, zodat ik tegemoet komende wielrenners extra goed zie en sukkels op de BMW van papa die menen dat ze hun licht niet op klein hoeven te zetten terug kan verblinden :lol:
:shock: :shock:
:cry: wat moet je met vijanden als je zulkse vrienden hebt? :violent:
Zag ik het goed? Heb je de scheepstoeter ook al geplaatst? :shock:
Nee... die hoop ik te plaatsen als ik mn achterspatbord ga veranderen. Dat ding is nogal groot :oops:
Ben benieuwd, vorderingen gaan goed.... :thumbsup:
The power of plastic :oops:
(http://i21.ebayimg.com/01/i/05/ab/a6/70_1_b.JPG)
Hopen dat ie niet aan de grond komt :shock: Daarom heb ik ook maar een oliepan van een GSXR 400 gekocht, deze is wat lager en in combinatie met de uitlaatbochten van de Gix geeft dat weer wat grondspeling :)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Gixxer_vork.jpg)
Het feest kan beginnen... heeft wat gekost maar dat mag de pret niet bederven. Iemand nog een Gix 750 W voorvelg in de aanbieding? :wink: :twisted:
:worship-cool: :worship-cool:
Citaat van: "Motzippaldy":worship-cool: :worship-cool:
idd..
Goed bezig herr Tod...
ben zeer benieuwd wat eruit gaat komen...
Heb hier overigens nog een paar in goede staat zijnde dempers liggen van een GSX-R1100W....kun je daar wat mee...? bewaar ik ze voor je.
Bij een voorvork hoort natuurlijk ook een achtervork in dezelfde stijl 8)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/RGV_achterbrug.jpg)
RGV 250 meets Bandit 400 :D Een mooie vervanger voor het billige kokertje dat nu er in zit. Nu ff wachten op de DHL...
Herr Tod. Je bent helemaal gestoord.
Wel respect.... :worship-cool: :worship-cool:
Hij gaat goed.. :worship-cool:
Go Kinsy go :worship-cool:
(http://www.louis.de/shop/img450/10028706_860_MOD_06.JPG)
:mrgreen:
't mag wat kosten....... 8)
Het nieuwe spul is binnen :D :D 8)
De vork...
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/USD_vork/IMAG0001.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/USD_vork/IMAG0004.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/USD_vork/IMAG0006.jpg)
Ter vervanging van...
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/USD_vork/IMAG0011.jpg)
De achterbrug...
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/RGV_achterbrug/IMAG0007.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/RGV_achterbrug/IMAG0008.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/RGV_achterbrug/IMAG0009.jpg)
Ter vervanging van dit zielige kokertje :roll:
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/RGV_achterbrug/IMAG0016.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/RGV_achterbrug/IMAG0018.jpg)
Damn dat gaat bruut uitzien, al zeg ik het zelf :mrgreen: :twisted:
Ik heb geen woord :worship-cool: :worship-cool:
Citaat van: "Motzippaldy"Ik heb geen woord :worship-cool: :worship-cool:
:stupid:
Toffe "banana swing RGV" brug
Dat 't nog maar 'n beetje wintert...... :wink:
Kun je op je gemak doorwerken..... :thumbsup:
:worship-cool:
(http://www.nvnews.net/vbulletin/images/smilies/cool3.gif) :thumbsup:
Toffe Swing. Maar zijn die poten lek? Als dat zo is, heb je die op ebay gekocht en het risico genomen dat de chroomlaag beschadigd is?
Kan best dat die lekt, lek of niet ik vervang de keerringen en olie toch. Chroomlaag is niet beschadigd, heb ik expliciet naar gevraagd. Ik koop alles op eBay, zelfs de motor :wink:
Iedereen heeft ramen mocht het ooit eens mis gaan :twisted:
Het nieuwe lampje 8) Let niet op de knipperlichten, die staan nog op half zeven :roll:
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Hornet600_lamp/IMAG0002.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Hornet600_lamp/IMAG0004.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Hornet600_lamp/IMAG0005.jpg)
De originele lamp, adieu!
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/081005/7.jpg)
Klein licht...
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Hornet600_lamp/IMAG0011.jpg)
Groot licht(en) :D
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Hornet600_lamp/IMAG0010.jpg)
Ik wilde dit aansluiten zonder ook maar iets te veranderen aan mijn kabelboom. Omdat ik eerst 1 lamp had voor groot en klein licht heb ik dus ook maar 1 stekker. Ik heb hiervoor een H4 lamp uit elkaar gehaald totdat ik alleen nog de stekker over had, hier heb ik 3 draadjes aan gesoldeerd (RVS :roll:) die dan weer naar de aparte lampen gaan. Tussen de draden van de lampen heb ik nog een draad gesoldeerd met een diode er tussen. Als ik groot licht aan zet voedt dit ook het klein licht. Ideaal is het niet daarom wordt dit nog veranderd.
Ik vind het wel jammer dat ik de verchroomde achterkant van de originele lamp heb moeten inwisselen voor the power of plastic :? Ik ben al op zoek naar een alternatief hiervoor want nu kan ik mezelf niet meer zien in de lamp onder het rijden :lol: Misschien een andere achterkant passend maken of deze laten verchromen.
Hee , je hebt je motor gewassen!
Mooie motor , en nog veel snode plannen zie ik!
Suc 6,
knipperlichten staan meer op 10 voor 3........... :wink:
Citaat van: "TTigertje"knipperlichten staan meer op 10 voor 3........... :wink:
Volgens mij niet meer :?:
Tjajoa :roll:
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/IMAG0005.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/IMAG0009.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/IMAG0018.jpg)
Gaatje dicht :D (een ongeschaafde Bandit 400 deksel bestaat bijna niet meer :lol:)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/IMAG0019.jpg)
De remhandle is ook vervangen dus ik heb weer een rem. De achterrem is onbruikbaar omdat een stuk uit de stepplaat is gebroken. Nu maar eens een lijst maken van spullen die ik nodig heb en zsm alles bij elkaar krijgen.
sja, das kut he :? wel nog n geluk dat je nieuwe koplamp het heeft overleefd, al is t n honda :shutup: koplamp :D
Citaat van: "WhomBom"sja, das kut he :? wel nog n geluk dat je nieuwe koplamp het heeft overleefd, al is t n honda :shutup: koplamp :D
Misschien was
Honda koplamp oorzaak van ongeluk :shutup:
Also also.... de remschijven zijn in mijn bezit, de clipons ook, zonet heb ik 2 mooie gouden Tokico 6 zuiger remklauwen (net 1000 km oud) gekocht. Volgende week koop ik de velg en dan heb ik alles :twisted:
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Clipons.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Remklauwen.jpg)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Remschijven.jpg)
Nice job Herr Tod 8) by Ebay zal wel de kassa overstromen na al jouw aankopen :wink:
mooi spul 8)
zeg :!: ...kep niet veel verstand van rijstbrommers maare... ga 'n 6 zuigerklauw op je "tomos" zetten :shock:
da's toch iets voor 'n >160pk brommer of nie :twisted:
Met 320 mm schijven :mrgreen: Normaal zit zoiets op een GSXR 1000, GSX 1400, Bandit 1200, Hayabusa, ZX6R ZX12R enz :lol:
Ondertussen de velg, as, afstandhouder en km-teller aandrijving ook in de collectie.
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Velg.jpg)
Nog even wachten, kijken of alles meteen past anders nog adapterplaten maken voor de remklauwen. Dan moeten de stuurstops nog op de ankerplaat gelast worden. Met een beetje geluk kan ik dan in een weekend van april alles omschroeven.
Nou daar kun je hele leuke stoppies mee maken, en dan er eventueel Carbon Lorain SBK3 blokken erin, echt super, kan mij nooit hard genoeg remmen. :lol:
zoals ik al zei, dat worden pink-powered stoppie's :shock:
moet je wel mee uitkijken, als onder t rijden een vlieg tegen je handle aankwakt sta je meteen op je voorwiel :twisted:
Er zitten Bremdo sinter blokken in de klauwen :twisted:
Ondertussen jeuken mn handen... en mn armen... en nog wat meer... dat komt door het volgende. Het geluid van mn Yoshimura demper beviel me niet dus heb ik de zaag er 6 keer in gezet, beetje geexperimenteerd en uiteindelijk tot een goed resultaat gekomen. Morgen ff in elkaar TIG'en op het werk en dan is hij good to go :D 8) Alleen nog ff de vlekken er af poetsen :roll:
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Misc/Yoshi-mods.jpg)
Kannst du BREMSEN sagen? :mrgreen:
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Remmerij/IMAG0005.JPG)
Beetje onduidelijk, maar de '32' valt te herkennen :twisted: SunStar 8)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Remmerij/IMAG0010.JPG)
Past perfect :D
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Remmerij/IMAG0016.JPG)
Ehm... nee dat moet zijn Bandit 400 '92 USD 8)
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Remmerij/IMAG0008.JPG)
Ik kan eens langzaam aan beginnen met het poetsen van alle onderdeeltjes en dan gehts loss. De velg zal een dezer dagen wel van de brievenbus vallen, dan moet ik nog een en ander overspuiten, setje banden bestellen, de pa eens snel mijn bussen laten draaien voor de achterbrug, een vrijdag vrij nemen en aan de slag :)
:worship-cool: :worship-cool:
Cool man!
vindt het wel tof dat je overal zomaar aan begint...respect hoor..
overigens...die voorvork lijkt iets te stug (vuilrand)(of de dude die ermee gereden heeft remde als ne jeanet..) zeker als ie uit ne T-rex 1100 soes komt en dadelijk in een lichte bandit moet..
beste kun je 'm ff open gooien , de olie vernieuwen en daarna de luchtkamer wat hoger laten.. let wel , die vorken zijn "pain in the ass jobs" om bij de olie te komen..de cartriges en veren moeten omlaag geduwd worden om de dop van de demperstangen te kunnen scheiden..
voor aangepaste oliedikte en niveau mag je me mailen evt..
Geweldig om te lezen dit topic!
Maar ik heb een vraag. Hoe weet je nou dat dat allemaal gaat passen of ga je er vanuit dat het alle aan te passen is? Wel erg mooi om te zien en laat maar komen die foto's.
En ik meende dat je gouden klauwen op die motor ging zetten?
Ik weet niet of dat allemaal past :oops: Ik weet wel dat alles passend te maken is. Die gouden klauwen gaan niet passen zonder adapterplaten en hetzelfde voor de 320 mm remschijven. Daarom gebruik ik die zwarte klauwen en dan met 310 mm remschijven. De rest verkoop ik weer. Dus mocht iemand op zoek zijn naar remklauwen voor bv de GSX 1400, GSXR 600/750/1000 K1 K2 etc plus remschijven, laat maar wat horen :lol:
Citaat van: "Herr Tod"310 mm schijven
GS powered? dat past ook op de velg of niet?
Dat past ja maar die komt niet ver genoeg naar buiten (1 a 2 mm). Ik ga voor de schijven die origineel op de 750/1100 zitten.
Het heeft even geduurd maar ik heb mn schijven :) Ik had liever RF 900 schijven gehad maar deze doen het ook wel. Iemand nog een achterremschijf kopen? :roll:
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Upgrades/Remmerij/310mmSchijven.jpg)
hoe zit ut met de verbouwing Q :?: :wink:
Ik heb last van duiven(mensen) in de garage :evil: Ik mis ook nog een TIG lasapparaat waarmee ik alu kan lassen, nu ben ik afhankelijk van anderen en dat schiet nog niet zo op :cry: Komende week heb ik vroege dienst dus dan ga ik 's middags kijken voor wat verf zodat ik de velg en wat andere dingetjes kan spuiten.
Over een maand staat er nog een Suzuki in de garage... en wat voor ene :rofl: Echt... als ik ergens op tijd moet zijn met de Bandit moet ik 5 minuten eerder vertrekken want als ik de garage in kom en ik zie mn nieuwste aanwinst lig ik eerst 5 minuten op de grond van het lachen :shock:
Even een foto als indicatie :oops:
(http://members.home.nl/herrtod/Motor/GSX750/GSX750L.jpg)
GSX 750 L (het chopper model :mrgreen:), bouwjaar 1980 dus geen belasting en maar 45 euro per jaar verzekering :D Ik kon deze van een collega kopen en voor de prijs kon ik het niet laten. Er is een beetje werk aan, koppelingshandle vervangen, nieuwe accu, bougies, banden en dat soort dingen en ergens 2 einddempers zien te regelen want die wat er nu op zitten zijn uit elkaar geknalt :lol: Tja, daar heb je geen last van als ze van begin af aan al open zijn dus zoiets zal het ook wel worden :roll: Voor de rest laat ik even alles zoals het is. Op zich kosten GSX 750 onderdelen niet veel en ik denk dat het frame, de vork en de achterbrug gelijk is aan de 'normale' GSX 750 modellen. Dus een ander zadel, grotere achtervelg (omdat het een chopper is moet die wat achterover staan dus hebben ze bij Suzuki een 16 inch ipv 18 inch achtervelg gemonteerd :roll:) en een normaal stuur doet al wonderen voor het uiterlijk.
Dan krijg je meer dit idee.
(http://members.home.nl/herrtod/Motor/GSX750/GSX750E.jpg)
Maar ja dat zie ik dan wel weer, over een maand staat die bij mij in de garage want dan kan ik hem op mijn naam zetten ivm het aflopen van de 25 KW tijd. Ben wel benieuwd hoe die rijdt ten opzichte van de Bandit 400. De GSX heeft 80 pk en 60 nm, 5 bak en weegt droog 207 kilo. De Bandit heeft 60 pk, 40 nm, 6 bak en 165 kilo droog. De topsnelheid zal ongeveer hetzelfde zijn. Kwa rijwielgedeelte is er geen twijfel mogelijk, Bandit rules en GSX sucks ook al heeft die dubbele Koni schokbrekers :lol:
To be continued... 8)
ey..er liggen hier nog wat demperkes onder de werkbank.
waaronder een setje goede, nette originele GSX-R1100W dempers..
kun je daar wat mee?
hakki gaat binnenkort maar es opruimen en dan gaan ze met het oud ijzer mee als ze me nog lang in de weg liggen..
laat maar weten.pik je ze maar es op, wellicht kun je gebruiken als vetstoere autouitlaat :roll:
Herr Tod = Sjopper-dude :lol: ik heb nog wat ouwe leren veters liggen uit mijn SM periode :mrgreen: fabrieken we die aan het uiteinde van je stuurtje :rofl:
Dat zal me een projectje gaan worden ............. :shock:
Laat me raden:
- een Gixxer 750 blok er in
- Gixxer wielen met een 190 slof
- radiale remmen
- een topkuip
- een racestuur (zo'n ouwerwets wat naar beneden wijst :rofl:
- een Yoshi 4 in 1
- een vette achterbrug
kan niet wachten tot 'ie klaar is :wink:
Kuip is voor homo's :mrgreen: Nee nee alle geld gaat naar de Bandit, de GSX zal een low budget cafe racer worden... leve mat zwart :lol: Maar ik kan er in eerste instantie niet te veel aan doen, mijn collega doet hem met pijn in het hart weg :oops: Zou een Bandit 400 voorvork en achterbrug daar in passen? Die heb ik toch over :D
Geweldig mooi hok Q :!:
Ik heb ook ooit zo'n ketel willen kopen voor "erbij"
Altijd lachen, zo'n frietenketel die je kan afzeiken to-tha-bone zonder dat het ook maar IETS boeit :lol: 8)
>>> "En als ie gaar is flikkeren we hem van de Halembaye af" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
wel brandend dan he ?? :twisted:
Jajoa...
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/040906/8.jpg)
Met dat tupperware bordje moet je het maar doen :roll:
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/040906/3.jpg)
Vervolgens kwam ik hier aan, op maandagavond toen ze dat stuk net hadden aangelegd, halverwege de bocht begon het...
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/040906/4.jpg)
Om vervolgens te slippen en min of meer rechtdoor te gaan...
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/040906/1.jpg)
Om daarna in die witte stenen nog eens te slippen en wederom rechtdoor te gaan, op het laatste moment nog geprobeerd te sturen maar het enige wat dat uithaalde is dat bruin/zwarte spoor (puntje) vlak voor die goot.
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/040906/2.jpg)
Dat scheelt dan wel weer :rofl:
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/040906/7.jpg)
De voorband was er niet zo blij mee.
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/040906/6.jpg)
De tank en het frame ook niet.
(http://members.home.nl/herrtod/Bandit/Oops/040906/5.jpg)
De zijkap gaat met pre-pensioen :roll:
En dan nog wat kleine dingen :evil:
sjef, wat maak jij nou :guns: is ook lijp dat geikel allemaal.. hadden ze eerst ook in epen, en daar was niet eens een bord :evil: net als die boeren die met hun k*t trekkertjes een pratschjspoor van 3 meter dik achterlaten :evil:
Kolere zeg, toch nog redelijk wat schade :(
moet je ook maar niet in gulpen richting zwembad rijden ligt die zooi ook
zijn aal n aantal fietsers en 1 scooter onderuit gegaan
:evil:
Jaja... daar is die dan :rofl:
(http://members.home.nl/herrtod/GSX750/GSX750L_1.jpg)
De opa van de opa van de pa van de Intruder :lol:
(http://members.home.nl/herrtod/GSX750/GSX750L_2.jpg)
Op rang geparkeerd :mrgreen:
En nu aan het werk om van die GSX 750 L een GSX 750 HT te maken 8)
Citaat van: "Herr Tod"Jaja... daar is die dan :rofl:
(http://members.home.nl/herrtod/GSX750/GSX750L_1.jpg)
De opa van de opa van de pa van de Intruder :lol:
(http://members.home.nl/herrtod/GSX750/GSX750L_2.jpg)
Op rang geparkeerd :mrgreen:
En nu aan het werk om van die GSX 750 L een GSX 750 HT te maken 8)
en die zundapp met die supermotard achterband
geweldig hok die GSX :twisted: met de raarste snufjes :D
das trouwens geen supermotard achterband, tis nen conticity, de enige redelijke band die je voor n dapp krijgt :?
Schitterend topic om te lezen :lol:
Succes met beide bikes! :D
CiteerCitaat van: Dwars op 28 oktober, 2007, 07:23:00
Herr-Tod gisteren met z'n CR250 en nw communielaarjes :mrgreen: @ Ees oppe koffie ;)
Nuuj speelgood ???
Citeernw communielaarjes
zo get
(http://www.mcaleicester.co.uk/uploads/2006528174750_resize.jpg) :schater:
Citaat van: Steefke op 28 oktober, 2007, 08:49:38
CiteerCitaat van: Dwars op 28 oktober, 2007, 07:23:00
Herr-Tod gisteren met z'n CR250 en nw communielaarjes :mrgreen: @ Ees oppe koffie ;)
Nuuj speelgood ???
Citeernw communielaarjes
zo get
(http://www.mcaleicester.co.uk/uploads/2006528174750_resize.jpg) :schater:
:shock: (http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/1719/10263.jpg) :mrgreen:
Ondertussen zijn ze bruin en ze hebben hun taak al 2 keer goed verricht :rofl:
2 dingen om te onthouden
- In de lucht kun je niet sturen
- Blijf van dat gas af! :mrgreen:
Citaat van: Herr Tod op 28 oktober, 2007, 16:20:42
Ondertussen zijn ze bruin en ze hebben hun taak al 2 keer goed verricht :rofl:
2 dingen om te onthouden
- In de lucht kun je niet sturen
- Blijf van dat gas af! :mrgreen:
lekker he zo'n moddervreter :mrgreen:
valt nier mee he op twee wielen rijden :mrgreen: :cool:
mwhahaha ghub um aongestooke... Viva la Pratsj!! :worship-cool:
Citaat van: Herr Tod op 28 oktober, 2007, 16:20:42
Ondertussen zijn ze bruin en ze hebben hun taak al 2 keer goed verricht :rofl:
- In de lucht kun je niet sturen
- Blijf van dat gas af! :mrgreen:
:thisthreadisworthlesswopics:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/001_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/002_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/007_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/004_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/003_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/005_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/006_small.jpg)
Best leuk in zo'n leembak :mrgreen:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Crashed/030108/IMG_0788_small.jpg)
Jah... de startkoppeling zit er nog :mrgreen:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Crashed/030108/IMG_0790_small.jpg)
De rest van de schade
Allemaal alweer gefixed :yeah: En maar een halve liter olie verloren :roll:
startkoppeling???
Wel blits, zo'n opengewerkt blok :shock:
En over zo'n halve liter olie kun je nog mooi uitglibberen :-X
Bandido van jou is net Jackie Chan of Evel Knievel toen die nog lefde :mrgreen:
wat is er gehappend, :? hupste hum weer op ne kant gelach :shock:
Citaat van: Steefke™ op 05 januari, 2008, 07:57:43
wat is er gehappend, :? hupste hum weer op ne kant gelach :shock:
:oops: Kleine olielekkage. :oops:
Dat verhaaltje staat in het motorongelukken discussie topic ;)
Vanmorgen is me de crosser kapot gelopen. Stuk uit de krukaswang gebroken en dat stukje heeft de zuiger om zeep geholpen. Cilinder is gelukkig nog puntgaaf. Ik ben mn geluk verloren :cry:
Citaat van: Herr Tod op 05 januari, 2008, 16:19:21
Ik ben mn geluk verloren :cry:
moos ste mer neet mie mit miech umgoon :-X :shock:
jinxed? :mrgreen:
Citaat van: Herr Tod op 05 januari, 2008, 16:19:21
Ik ben mn geluk verloren :cry:
Dan kom ik niet jou ophalen :mrgreen:
Schöne Scheisse :roll:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/Blok%20kapot/IMG_0804_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/Blok%20kapot/IMG_0798_small.jpg)
Foto maken in het donker is lastig maar het gaat om het idee. Honda prullen, bij die dingen valt de krukas spontaan uit elkaar :banghead4rv:
Betrouwbaarheid van Honda :rofl:
Dat heeft dus echt wel een andere oorzaak :roll:
Meen je nu echt dat er "spontaan" een stuk uitbreekt? Dacht het ff niet :roll:
Tja... schijnt vaker te kunnen gebeuren bij die blokken. Kan ook zijn dat een vorige monteur er wat lomp mee is omgesprongen. Metaalmoeheid? Weet-ik-veel? In ieder geval zit er een stuk blik om de krukas wangen en daarvan is een stukje los gekomen. Dat blik knip ik er af en dan zet ik de krukas er zo weer in, dan maar wat minder carterdruk, het zal wat boeien :roll:
Citaat van: Herr Tod op 07 januari, 2008, 14:45:36
dan maar wat minder carterdruk, het zal wat boeien :roll:
Ja dat boeit... slechtere spoeling > minder goede vulling > minder vermogen
Maarja, blijft genoeg vermogen over he :lol:
Dat zeg ik, het boeit wat, maar dat boeit mij niet. Als ik deze hoddel weer terug heb gereden naar de staat waarin ik hem heb gekocht gaat ie weg en zoek ik me eentje van 2000 of 2001 :yes6rs: Maar dan wel met kevlar banden of zo anders gaat het nog mis :-X
Citaat van: Herr Tod op 07 januari, 2008, 16:41:38
met kevlar banden of zo
Kogelvrije banden ??
Is dat nodig ??
of voor Friese separatistische groeperingen als het goed vriest? :mrgreen:
:schater:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/Blok%20kapot/IMG_0820_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/Blok%20kapot/IMG_0808_small.jpg)
honda schrot :roll:
ik heb trouwens zon vermoeden dat de krukas van mn xt ook zo uit ziet... ik heb vandaag in t wphb gespot dat de balansas een wang heeft die tussen de wangen van de krukas door draait... en bij die balansas is t vreselijk mis gegaan :mrgreen: dus ik ben es benieuwd wat ik tegen ga komen
Yamaha schrot :roll: Wij moeten ook alleen bij Suzuki blijven :onderplak:
Citaat van: Herr Tod op 07 januari, 2008, 22:20:57
Yamaha schrot :roll: Wij moeten ook alleen bij Suzuki blijven :onderplak:
sjuus...
suzuki éénpitterkes.. :yes6rs:
pfffffffffff :-X, jullie kregen nog een beemer naar de klootte :rofl:
Citaat van: Dwars® op 08 januari, 2008, 07:31:32
pfffffffffff :-X, jullie kregen nog een beemer naar de klootte :rofl:
:yes6rs: zonder moeite te doen :mrgreen:
Vandaag weer even tijd gehad om de krukas te ontmantelen.
Zo ziet die er van binnen uit :mrgreen:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/Blok%20kapot/IMG_0825_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/Blok%20kapot/IMG_0821_small.jpg)
Toch geef ik een van de vorige 'monteurs' de schuld. Als ik al kijk naar de lagerpassing aan de kant van de rotor, onder op de foto, valt me niks meer in :roll: Daar heeft een of andere oetlul een lager er af geslepen, helemaal rondom :shock: Dan heb je toch echt twee linkerhanden... zonder duim.... en dan beledig ik nog een hoop linkshandigen :?
Nu is krukas lichter dus kan meer toeren draaien dus meer vermogen :mrgreen:
maar hoe zit het nu met de balans? of was die mantel gewoon een ring zeg maar?
Die waren aan beide kanten hetzelfde. Kan natuurlijk altijd wat verschil in zitten, maar het '91 blok is zwaar gelagerd dus dan krijgen de lagers maar wat meer te voorduren, moeten ze kunnen hebben... hoewel... blijft een Hondi natuurlijk :lol:
Citaat van: Herr Tod op 07 januari, 2008, 19:32:38
:schater:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/CR250/Blok%20kapot/IMG_0820_small.jpg)
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :-X
Jajoa... en nu mag ik ruim een week niet meer rijden op mijn geliefde 2 wielige beestjes :cry:
Het Honda beest had me er af gegooid met een 40 a 50 km/h... die hele klap heb ik met mijn gestrekte linkerarm opgevangen en toen kon ik hem niet meer zijlings bewegen :shock: Uit de kom die handel. Hebben ze in het ziekenhuis met z'n 3'en er aan staan trekken, de hele truckendoos er op los gelaten en uiteindelijk ging het handelje weer er in. Nu moet ik een week met een mitella rondlopen :? Wordt er nu al gek van, ik wil koetsjen!! Ik ben ook vanuit die drekbak in Belgie terug naar Maastricht gereden :roll: maar op de kritische punten wel met zeer gewaardeerde hulp van Bianca :worship-cool:
Als ik terug naar het ziekenhuis moet laat ik de röntgenfoto's op CD zetten, zag er best cool uit :schater: Komt weer goed, ben in ieder geval niet op mn verstand gevallen zei de doc :mrgreen:
"zig, bianca, zouw dat normaal zien, der zit e look in mie erm" :shock:
"Euhms, nei dink t neet ierlijk gezag" :roll:
Mer good, euver 2 weeke mer weer de zoevuilste poging tot drekbakke zoonder kapotte pratsjers en luij :roll: :mrgreen:
heey tod blijf jij ook weleens op een tweewieler zitten ik hoor alleen maar dat je er steeds afvalt ik heb nog wel zijwielen liggen en een ijshoky pak :mrgreen:
Citaat van: Herr Tod op 19 januari, 2008, 22:45:53
Jajoa... en nu mag ik ruim een week niet meer rijden op mijn geliefde 2 wielige beestjes :cry:
Het Honda beest had me er af gegooid met een 40 a 50 km/h... die hele klap heb ik met mijn gestrekte linkerarm opgevangen en toen kon ik hem niet meer zijlings bewegen :shock: Uit de kom die handel. Hebben ze in het ziekenhuis met z'n 3'en er aan staan trekken, de hele truckendoos er op los gelaten en uiteindelijk ging het handelje weer er in. Nu moet ik een week met een mitella rondlopen :? Wordt er nu al gek van, ik wil koetsjen!! Ik ben ook vanuit die drekbak in Belgie terug naar Maastricht gereden :roll: maar op de kritische punten wel met zeer gewaardeerde hulp van Bianca :worship-cool:
Als ik terug naar het ziekenhuis moet laat ik de röntgenfoto's op CD zetten, zag er best cool uit :schater: Komt weer goed, ben in ieder geval niet op mn verstand gevallen zei de doc :mrgreen:
je maakt ook wat paraat he :worship-cool:
die x-rays zijn ook vet, ik heb er zelfs ene van mn schedel :cool:
Citaat van: diddl TL-R op 19 januari, 2008, 23:01:14
heey tod blijf jij ook weleens op een tweewieler zitten ik hoor alleen maar dat je er steeds afvalt ik heb nog wel zijwielen liggen en een ijshoky pak :mrgreen:
Ik zeg altijd "Hoe vaak valt een Rossi of een collega van hem? Vaker dan mij, dus ik ben nog goed bezig!" :mrgreen:
Citaat van: Herr Tod op 19 januari, 2008, 22:45:53
Komt weer goed, ben in ieder geval niet op mn verstand gevallen zei de doc :mrgreen:
:-X :( keal wat maks te da noe wer, waal sjun dat ut meadje dich geholpe had :yes6rs:
Citaat van: Herr Tod op 19 januari, 2008, 22:45:53
Jajoa... en nu mag ik ruim een week niet meer rijden op mijn geliefde 2 wielige beestjes :cry:
Sterkte en kruip er niet te snel op ut fiteske. Ik weet uit ervaring dat je echt die rust moet nemen anders kun je er nog wel eens een half jaartje plezier van hebben.
in het vervolg kun je beter eerst gaan liggen voordat je valt :oops:
beterschap en probeer eens een computerspelletje met cross-motoren, dat komt niet zo hard aan :mrgreen:
:-X
Is trial rijden een sport op de paralympics? :mrgreen:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Q-Trial.jpg)
Citaat van: Herr Tod op 21 januari, 2008, 17:21:23
Is trial rijden een sport op de paralympics? :mrgreen:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Q-Trial.jpg)
Als dat voor jou nodig is wel ja. :twisted:
wow, heeft die trommelremmen aan de voorzijde, dan is ie nog van voor de oorlog (golf-oorlog) :yes6rs:
maar voor de fun is het een heeeel leuke machine :lol:
hoe kom je daar nu weer aan ??
Die is van WhomBom natuurlijk :shock: Ben er ff mee het dak opgesprongen... maar daar was niks te doen dus ben ik weer naar beneden gekomen. yeah right :roll:
is ook puur voor de fun... alleen telkens als ik hem bijna gemaakt heb, maak ik er weer "effe een proefritje" mee, en dan is ie daarna weer terug bij af :?
(http://img3.freeimagehosting.net/uploads/fdc8b9c1e2.jpg) (http://www.freeimagehosting.net/)
(http://img3.freeimagehosting.net/uploads/507954fcf6.jpg) (http://www.freeimagehosting.net/)
:mrgreen:
Citaat van: WhomBom op 22 januari, 2008, 16:32:50
(http://img3.freeimagehosting.net/uploads/fdc8b9c1e2.jpg) (http://www.freeimagehosting.net/)
(http://img3.freeimagehosting.net/uploads/507954fcf6.jpg) (http://www.freeimagehosting.net/)
de schrik van wielder :mrgreen:
Citaat van: Steefke™ op 22 januari, 2008, 18:28:23
Citaat van: WhomBom op 22 januari, 2008, 16:32:50
(http://img3.freeimagehosting.net/uploads/507954fcf6.jpg) (http://www.freeimagehosting.net/)
de schrik van wielder :mrgreen:
Wie, die meid op de achtergrond of dat manneke op zijn bromfiets ? :twisted:
da's de schrik van Jullepe :yes6rs:
Citaat van: Dwars® op 22 januari, 2008, 19:59:51
da's de schrik van Jullepe :yes6rs: Atrium ZH :mrgreen:
Citaat van: Motzippaldy op 22 januari, 2008, 20:50:45
Citaat van: Dwars® op 22 januari, 2008, 19:59:51
da's de schrik van Jullepe :yes6rs: Atrium ZH :mrgreen:
Gulpen en omstreken :mrgreen: atrium ben ik pas eeen keertje geweest :yes6rs:
In het AZM kon je precies zien wat mijn looproute was en waar ik gezeten heb :lol: Ik ben met de crossbroek daarheen gegaan, daar hong genoeg aan om een plantenbak te vullen :mrgreen:
Owkee... het was dat er 2 remschijven bij zijn, dus ik denk bied eens wat... en dan heb ik het kreng ook nog :shock:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/PVM/fad4_1.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/PVM/deda_1.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/PVM/1899_1.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/PVM/09f3_1.jpg)
Maandag eens met PVM bellen of die ze kunnen controleren, zwart spuiten en PVM stickers er op plakken. Anders komt ie er niet in :onderplak:
Citaat van: Herr Tod op 23 januari, 2008, 00:29:34
In het AZM kon je precies zien wat mijn looproute was en waar ik gezeten heb :lol: Ik ben met de crossbroek daarheen gegaan, daar hong genoeg aan om een plantenbak te vullen :mrgreen:
Tod als je het nou eens goed doet kun je mijn vriendin ook nog eens tegen komen die werkt bij herstelzorg azm in maastricht hahaha
alez...
als je nu nog es in het AZM komt..
weet ik veel ..controle of zo ..
neem die mag velg ff mee.. kan die ff in de rontgen.
:lol: Over 3 weken weer. Tja die velg... ik weet het niet. Die dame wat ik aan de telefoon had van PVM zei ook al dat het gevaarlijk kan zijn om met een 3 spaaks velg op straat te gaan boenderen. Ik zie mezelf al gaan voluit remmend vanaf het rechte stuk in het bos... krak... einde verhaal en kruisje dr bij :shock: Denk dat ik beter af ben met een GSXR 1000 K6/K7 velg, maar die zijn ook al zo dun, ook maar 3 spaaks. Twijfel twijfel :roll: Of Ducati, maar waar vind ik een bijpassende achtervelg... RS 250 of zo lijkt er wel op maar dan ga ik Italianen met Jappen kruisen, dat is veel werk :yes6rs:
Wat is hier fout aan? :-X
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Knoak_small.jpg)
Zo.... das weer een mooi gewricht, lived to die another day :mrgreen:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Knoakgefixed_small.jpg)
zit ook niet veel in jou :mrgreen:
Je hebt haar in de borst i.p.v erop ?
ze zijn 't spiraaltje kwijt :shock:
:rofl: :rofl: :rofl:
je moet wel wat meer eten joh.. :mrgreen:
:schater: :laughing49so:
Ik was gisteren weer wat rond aan het lopen bij Motoshop Margraten en opeens had ik 't... tijd voor een nieuwe helm. De vorige is alweer dik 3 jaar oud en heeft er een 65000 km op zitten.
Een mat witte (Titan heet dat officieel) Shark RSI :cool:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Shark%20RSI/IMG_0916_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Shark%20RSI/IMG_0918_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Shark%20RSI/IMG_0919_small.jpg)
Deze is stiller en heeft een betere stroomlijn dan de HJC FG-14. De HJC begon vanaf 140 een beetje te duwen maar de Shark helemaal niet, ik kan ook gewoon mn hoofd draaien zonder enige weerstand te voelen.
Is dat winter helm voor gebruik onder vries punt :mrgreen:
Mooie helm jong :worship-cool:
Sjoone poserhelm :cool:
Esse wils kinse ouch nog ein blauw sjpeegel vizier vanmich koupe, is nuuj want ich hat d'r versjillende gekoch om te kieke waat 't netste waas :lol:
Citaat van: Joep op 19 februari, 2008, 10:18:16
Sjoone poserhelm :cool:
Esse wils kinse ouch nog ein blauw sjpeegel vizier vanmich koupe, is nuuj want ich hat d'r versjillende gekoch om te kieke waat 't netste waas :lol:
Es Herr Tod ging intresse hat da han ig dat waal!! Mieng vrundin hat auch unne sjunne Shark (mit veul blauw dri ;)) dus dat vizier zou doa op neet missjtoa!! Ig weit alling t type ff neet oet dr kop... Mak dat versjil?
Ik heb een zwart/antraciet-achtig spiegel vizier er bij gekocht. Ik ben sowieso niet zo'n blauwe. Althans... niet bij kleding, straks wel bij de motor :twisted:
en in de kroeg zeker :mrgreen:
Zo :shock: Ik was op zoek naar een mooi aluminium buizen subframe voor de Grote Bandit Ombouw. Ik wist niet dat een MV Agusta F4 zo'n sjiek subframe heeft :shock:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Misc/MVAgusta-subframe.jpg)
Staan er 2 op eBay... eens kijken wat dat moet gaan kosten. Miljaar het is eigenlijk zonde om dat af te dekken met kappen :lol:
dan maak je er een naked van ???
Het is al een naked he... alleen zit er toch altijd plastic om het subframe, je kunt moeilijk met alleen het zadel er op gaan rijden. Hmmm eerst eens kijken wat dat moet kosten en daarna verzin ik wel wat om toch wat van dat frame te laten zien :yes6rs:
En dan dit... het nieuwe 'geheime' wapen. Moet wel nog even vanuit de VS naar hier komen.
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Misc/FAST-wideband-sensor.jpg)
2 wideband lambda sensoren met controller, datalogger, mogelijkheid om externe meters er op aan te sluiten en nog veel meer. Met dit dingetje kan ik elke cilinder apart, perfect, afstellen :yes6rs: :mrgreen:
Meer meer meer :twisted:
De onderdelen voor mijn high-mount uitlaat, Kawa ZX-6R 2003 demper en ZX-6R 2005 middenpijp. Moet allemaal ingekort worden, het binnenwerk van mijn Yoshimura uitlaat (die heeft het asfalt eens van dichtbij gezien met een redelijk vaartje dus van buiten is die niks meer waard) er in en dan is die klaar.
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Mods/Highmount-exhaust/IMG_0926_small.jpg)
Tussendoor probeer ik de cockpit van een Hornet 600 PC36 bij elkaar te krijgen... de lamp heb ik al lang, nu ook het afdekkapje... alleen de cockpit zelf nog. De bedoeling daarvan is om de Honda toerenteller te vervangen door die van de Bandit en het Honda LCD scherm er uit te trekken en te vervangen door een universeel grafisch LCD.
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Mods/IMG_0928_small.jpg)
Lekker hobby'en :D
Straks rijd je een Suzuki Honda :mrgreen:
Meten is weten :cool:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Mods/FAST%20Wideband%20Sensor/IMG_0968_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Mods/FAST%20Wideband%20Sensor/IMG_0969_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Mods/FAST%20Wideband%20Sensor/IMG_0970_small.jpg)
Binnenkort even 2 sokken in de uitlaat lassen, zitten namelijk 2 sensors bij, vlak voor de collector waar 2 cilinders bij elkaar komen. Dan kan ik cilinder 1/2 meten en 3/4. Stationair staat die wat arm en bij 6000 toeren is die wat rijk :lol:
Hoe gaat het met je :? bedoel alles goed :mrgreen:
:schater: :laughing49so:
Hoezo :twisted:
:mrgreen:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Minibikes/IMG_0996_small.jpg)
Ik heb het stuur helemaal naar voren moeten zetten anders kwam ik er niet op weg, maar nu gaat het best goed. Is best een pittig dingetje :lol:
heppie geen piccie van jou met die lange benen op dat ding??
:thisthreadisworthlesswopics:
Actiefotos komen nog wel eens...
Omdat ik mn broek begaaid heb bij mn vorige incident en dit al de 2e broek van dat type was die ik zo begaaid heb (de vorige was precies zo beschadigd, maar dan in spiegelbeeld :lol:) had ik zoiets van 'dan koop ik alles nieuw'... sowieso omdat ik wit wel erg cool ben gaan vinden :yes6rs: Mijn oude oude kleren zijn ondertussen ook zo gaar (van het crossen toen ik nog geen cross kleren had) dat ik nieuwe oude kleren nodig heb.
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/2008/IMG_1016_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/2008/IMG_1017_small.jpg)
Broek staat nog in bestelling. Tod goes White :mrgreen:
Poser :mrgreen:
past wel mooi bij je witte tanden :mrgreen: enne hou ut maar heel wa ?
voordeel, het is koel in de zomer.
suc6 ermee
:thumbsup: sjun :yes6rs:
Nice :yes6rs:
En lijkt me idd koeler in de zomer. :thumbsup:
Ziet er sjiek uit!
Miljaar de motorbroek is nog steeds niet binnen... volgens mij was het garen op bij Rev'it of zo :roll: Maakt ook niet uit, geduld is een schone zaak... omdat m'n 'oude' racehandschoenen een beetje knelden (zal wel door de regen komen, vorig jaar een paar keer 300 km of zo continue door de regen gereden) is het tijd voor nieuwe.
Kangaroo titanium fiber ultra performance auw hoer :schater:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Misc/IMG_1101_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Misc/IMG_1100_small.jpg)
O0
Citaat van: Herr Tod op 09 mei, 2008, 14:35:18
Miljaar de motorbroek is nog steeds niet binnen... volgens mij was het garen op bij Rev'it of zo :roll: Maakt ook niet uit, geduld is een schone zaak... omdat m'n 'oude' racehandschoenen een beetje knelden (zal wel door de regen komen, vorig jaar een paar keer 300 km of zo continue door de regen gereden) is het tijd voor nieuwe.
Kangaroo titanium fiber ultra performance auw hoer :schater:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/Bandit/Misc/IMG_1100_small.jpg)
O0
Met airintake zo te zien. :mrgreen: daar moet natuurlijk straks een wit GSXR of TLR fietske bij komen.
sjieke heiskes :yes6rs:
En jong Kolenschoppen handen :mrgreen:
alles in 't wit :roll:
je lijkt wel 'n maagd :mrgreen:
Of een engel :lol:
:shock: maagd ? Engel ?? :shock:
stel ik me toch echt wat anders bij voor? :yes6rs:
:mrgreen:
Engelachtige maagd :mrgreen:
:rofl:
Wacht maar tot ik m'n communielaarsjes heb :schater: Mijn oude laarzen, mei vorig jaar gekocht, vallen alweer bijna uit elkaar. Hoe kan dat toch vraag ik me altijd af :roll:
Citaat van: Herr Tod op 11 mei, 2008, 13:51:01
Wacht maar tot ik m'n communielaarsjes heb :schater: Mijn oude laarzen, mei vorig jaar gekocht, vallen alweer bijna uit elkaar. Hoe kan dat toch vraag ik me altijd af :roll:
Ik ken je nog niet zo heel goed, maar ik kan me zo één of twee redene bedenken :-X :schater:
Als iemand een GSX-R 750 rond de bouwjaren 1992 - 1995 te koop weet voor een mooie prijs dan hou ik me aanbevolen.
Bandido >>> GiXXer ?
The time has come :cool: bye bye 25kw hello power :mrgreen:
25 KW is al 2 jaar bye bye :roll: Een SV 650 N zou het op zich ook al kunnen doen, met een andere vork en achterbrug er in.
Citaat van: Herr Tod op 14 juni, 2008, 20:09:20
25 KW is al 2 jaar bye bye :roll: Een SV 650 N zou het op zich ook al kunnen doen, met een andere vork en achterbrug er in.
Foutje :oops:
Suzuki GSX-R 750, BJ 1992
Pas grote beurt gehad
Synchroon afgesteld.
Nieuwe olie
Nieuwe bougies
Nieuwe voor- en achterband
Nieuwe tandwielen + ketting
Dynajet powerbox 135 PK
KM-stand 38.200
http://link.marktplaats.nl/172900291 (http://link.marktplaats.nl/172900291)
vraagprijs 2500 vind ik hoog maar mischien te onderhandelen..
Ik denk dat Q een SRAD wil :?
tja... :-X
wille zitten in africa.. :mrgreen:
Citaat van: Motzippaldy op 15 juni, 2008, 10:48:41
Ik denk dat Q een SRAD wil :?
ik vin die (ouwe?) "4-kante" die Ron daar liet zien veeeeeeeel stoerder dan die (nieuwere?) SRAD.
die zijn toch ook oliegekoeld en die nieuwere middels water?
(Ik merk dat ik teveel van die Gixxers weet :oops: :-X: ga gelijk me mond spoelen :yes6rs:)
Citaat van: Dwars® op 15 juni, 2008, 11:52:43
Citaat van: Motzippaldy op 15 juni, 2008, 10:48:41
Ik denk dat Q een SRAD wil :?
ik vin die (ouwe?) "4-kante" die Ron daar liet zien veeeeeeeel stoerder dan die (nieuwere?) SRAD.
die zijn toch ook oliegekoeld en die nieuwere middels water?
(Ik merk dat ik teveel van die Gixxers weet :oops: :-X: ga gelijk me mond spoelen :yes6rs:)
:stupid:
Eigenlijk wil ik een SRAD 750 ja, maar ik wil ook een BMW 325i dus dat gaat even niet lukken met het budget. Daarom toch maar kiezen voor een goedkopere motor en een BMW 318i. Volgend jaar dan eens kijken voor een nieuwere motor.
Ik vind die oude machines op zich ook wel wat ruiger dan de nieuwe maar die nieuwe hebben een veel betere wegligging en een veel beter blok. Ik vraag me af wat beter op de weg ligt, een GSXR 750 uit '94 of een SV 650, eventueel met een ander (SRAD / RGV) rijwielgedeelte. Zit ook een hoop verschil in droog gewicht. 169 KG voor de SV tegen 200 KG voor de GSXR. Maar omdat de SV een slome 2 cilinder is kan ik die bijna op hetzelfde niveau zetten als een Bandit of GSXR 400, niet dat dit erg is, die dingen zijn snel genoeg dacht ik zo :mrgreen:
Kortom, eigenlijk boeit het me niet zo veel, als het maar goed te betalen is. 2500 voor een sjink uit '92 vind ik belachelijk, voor 500 euro meer heb je een SRAD en dat is wel even een wereld van verschil. 2000 is het maximale wat ik wil geven voor die hokken.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.......... aiiiiiiiiiiiight :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het is geregeld, Herr Tod goes Gixxerrrrrr :twisted: Het is een GSX-R 750 W uit 1994 geworden, alvast voorzien van een Yoshimura potje. Woensdag ga ik hem halen en natuurlijk meteen terug rijden met die kist, vanuit Zeeland. Oh oh oh :yeah: Zal straks ff kijken of ik al wat foto's van de verkoper hier neer zet, ik hang ze sowieso boven m'n bed. Ik ben gelukkig, vorig jaar zei ik het al, "volgend jaar ga ik naar het Schwarzwald met een 750!!" ... en dan is dat nu over 6 weken :woohoo:
Proficiat!!! Kunnen we op wachten tot er allemaal K8 onderdelen op belanden... :lol:
van harte en hou um heel wa? :cool:
:thisthreadisworthlesswopics:
Alvast heeeeel veel plezier en heeeeel veel veilige kilometers gewenst.
Proficiat en veel succes ermee
Proficiat, en veel plezier ermee ;)
Nice!!! Enjoy the ride en hou hem en jezelf heel he :thumbsup:
Denk eraan... Dan heb je dadelijk wel een hoop tupperware die kapot kan.
Ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar als je voor die laatste 5% wil gaan
voorzie ik een streetfighter :mrgreen: :twisted: ;)
Hoe dan ook, geniet ervan en tot morgen? (vierdaagse?)
Succes :mrgreen:
veel plezier ermee :yes6rs: waar staat die W eigenlijk voor ?
Worship meeeeeeeeee :worship-cool: ... uhm nee, Water :yes6rs:
Citaat van: Herr Tod op 30 juni, 2008, 22:31:46
Worship meeeeeeeeee :worship-cool: ... uhm nee, Water :yes6rs:
water ?? verklaar..
Eerste watergekoelde motorblok voor de 750. Daarvoor hadden ze 'SACS' ... zeer fantasierijk Suzuki Advanced Cooling System :roll: Dat werkte met olieinjectie langs de zuiger en bij de cilinderkop (enzo :dunno:), onder het motto 'waarom een zware radiator en slangen en een pomp en 2 kilo water meeslepen als het met olie net zo goed gaat?'. Maar uiteindelijk moest er toch water aan te pas komen om die brute Suzuki paarden allemaal koel te houden :lol:
Het grappige is dat de allereerste GSX-R, de GSX-R 400 voor de Japanse markt wel vanaf het begin een watergekoeld blok had. Het 2e blok wat ze maakten voor de 400'er zit ook in de Bandit... toch een klein stukje GSX-R nostalgie.
jij kent je motor.. :worship-cool: :worship-cool:
Q van harte met je nieuwe machienke. Doe ze de groeten in zeeland :mrgreen:
Waar moet je die gaan halen in de provincie Zeeland, of het plaatsje Zeeland in brabant ?
:thumbsup:
:headbang:
Citaat van: Toledo op 01 juli, 2008, 10:28:16
Waar moet je die gaan halen in de provincie Zeeland, of het plaatsje Zeeland in brabant ?
De provincie, ligt 5 minuten van de Belgische grens af. Hopelijk is het niet al te druk rondom Antwerpen :?
Hoe reis je af? neem de trein?
Citaat van: Dwars® op 01 juli, 2008, 19:01:34
Hoe reis je af? neem de trein?
Hub, je brengt hem toch zeker eventjes. ?? ;)
helaas geen tijd, anders graag
Volgens mij gaat ie op bandit, gooit die daar in de zee en komt met de andere terug :mrgreen:
Ja hallo..... kijk uit he, ik hou nog steeds van mijn lieve kleine Bandit! Die zit nu alleen even in de mid-life crisis, maar dat komt goed. Blijft gewoon bij mij en krijgt een 2e leven, ik heb ja nog een stapel onderdelen liggen die er op moeten komen.
Ik ga met m'n vader in de auto en dan tuffen we terug.
Zo te zien plaats genoeg in garage :-X
Kan me goed voorstellen dat je aan dat machientje gehecht bent. Vandaag bij de vierdaagse ook weer.
Voorop een bloedsnelle supersport (met daarop iemand die echt wel van wanten wist) knee-down door
de bocht, met 3m daarachter een Bandit 400 doodleuk met de knietjes tegen de tank volgend. :schater: :schater: :schater:
En dat waren meestal toch respectabele snelheden :yes6rs: :mrgreen:
Je weet toch Knee downen is alleen voor de show :worship-cool: :worship-cool:
Citaat van: Gassie op 02 juli, 2008, 17:49:40
Je weet toch Knee downen is alleen voor de show :worship-cool: :worship-cool:
:stupid:
is dat kneedownen niet voor diegene die niet verder dan hun knie durven te gaan ?? :mrgreen:
Bedoeling van KD is jalousie op te kweken bij ...... :?
:mrgreen:
Het is nu 19.12 uur op woensdag avond en nog geen kommentaar van herr Tod en ook nog geen foto's.
Wel al een motor ??
Citaat van: QuattroFrits op 02 juli, 2008, 18:13:40
Het is nu 19.12 uur op woensdag avond en nog geen kommentaar van herr Tod en ook nog geen foto's.
Wel al een motor ??
Hoor Frits het is geen regen motor(dat moet die pas woorden) dus wachten totdat regen voorbij is en dan kan Q onder kant van de brug verlaten :mrgreen:
Citaat van: Motzippaldy op 02 juli, 2008, 18:18:43
Citaat van: QuattroFrits op 02 juli, 2008, 18:13:40
Het is nu 19.12 uur op woensdag avond en nog geen kommentaar van herr Tod en ook nog geen foto's.
Wel al een motor ??
Hoor Frits het is geen regen motor(dat moet die pas woorden) dus wachten totdat regen voorbij is en dan kan Q onder kant van de brug verlaten :mrgreen:
Zeker bang dat hij wegsmelt. :twisted: ;)
Stelletje zomer rijders, regen is geweldig! Zeker met een Gixxer, dat geeft nieuwe ervaringen bij inhalen... ik zet dat schip naast de auto, ik geef gas.... het toerental gaat flink omhoog... maar de snelheid niet?? we all know what that means :rofl:
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/GSXR750W/IMG_1472_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/GSXR750W/IMG_1471_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/GSXR750W/IMG_1473_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/GSXR750W/IMG_1475_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/GSXR750W/IMG_1474_small.jpg)
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/GSXR750W/IMG_1481_small.jpg)
Het uitzicht vanuit de cockpit. Best cool zo'n kuip, als je daar achter gaat liggen dan is er opeens geen wind meer en hoor je alleen nog het motorblok janken :mrgreen: 240 zit je zo op :-X
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/GSXR750W/IMG_1478_small.jpg)
De Yoshi
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/GSXR750W/IMG_1476_small.jpg)
En een grote Gixxer Grijns
(http://i207.photobucket.com/albums/bb280/HerrTodB4/GSXR750W/IMG_1479_small.jpg)
Jaja... nu hoor ik ook bij de mannen met 2 gaskabels :yeah:
Straks nog even een lijst maken met dingen die ik wil aanpassen. Onder andere de duo zit afdekken, duo voetsteunen er af, xenon licht natuurlijk, knipperlichten in de spiegels voor en op de kuip voor van die platte knippers zodat die gaten netjes zijn afgedekt, achter dezelfde knippers als op de Bandit, achterspatbord moet helemaal weg en 'oude stijl' dubbele vierkante achterlichtjes.
Dat was zeer snel Q, het is een blitse machine, heel veel plezier ermee en hou 'm heel. ;)
idd, mooie brommert, hou um heel :cool:
en die duo-steunen liet ik erop zitten :yes6rs:, je weet nooit waar zo'n knappe kerel als jij tegen aan loopt ;)
sjiek dink man...zulle m morgen of vrijdag live bewonderen.. :worship-cool:
Gave motor, met een hele mooie demper, veel plezier ermee.
Citaat van: Gassie op 02 juli, 2008, 17:49:40
Je weet toch Knee downen is alleen voor de show :worship-cool: :worship-cool:
ook de meeste motoren :lol:
en nu voelt zich natuurlijk niemand aangesproken :mrgreen:
Citaat van: BoxerQ op 02 juli, 2008, 19:06:39
Citaat van: Gassie op 02 juli, 2008, 17:49:40
Je weet toch Knee downen is alleen voor de show :worship-cool: :worship-cool:
ook de meeste motoren :lol:
en nu voelt zich natuurlijk niemand aangesproken :mrgreen:
:mrgreen:
:-X ik zeg ff niks.... :-X
Hou hem paar manden heel anders wordt die nog lelijker :-X maar is toch mooier dan di 750F :mrgreen:
Proficiat met je nieuwe Toetoekie :lol:
(Metzeler achter moet weg of blijft die nog liggen :? )
Citaat van: Motzippaldy op 02 juli, 2008, 19:39:26
Hou hem paar manden heel anders wordt die nog lelijker :-X maar is toch mooier dan di 750F :mrgreen:
Proficiat met je nieuwe Toetoekie :lol:
(Metzeler achter moet weg of blijft die nog liggen :? )
hij heeft toch niet naar een GSX750F gekeken wah...mooie motor daar niet van, maar niks sportief uiterlijk...
Er komen een paar Dunlops onder en voordat ik naar het Schwarzwald ga een nieuwe set BT-016.
toff apparaat :cool: :worship-cool:
Ik heb hem al heel even live mogen bewonderen :yes6rs:
:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: Very Nice :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
Tot vrijdag :thumbsup:
Hele nice bike Q!!!!
Veel plezier ermee en hou hem op de rubbers ;)
Citaat van: Herr Tod op 02 juli, 2008, 20:24:33
Er komen een paar Dunlops onder en voordat ik naar het Schwarzwald ga een nieuwe set BT-016.
Ik wou net zeggen, die bt-20's gaan toch zeker eronderuit :worship-cool:
Ziet er nog erg netjes uit.
Hou 'um gans en veul plezeer der mit
sjiek he hendig maf ding veural de oetlaot
Citaat van: karz op 03 juli, 2008, 07:55:53
Ik wou net zeggen, die bt-20's gaan toch zeker eronderuit :worship-cool:
Metzeler Mez 3 achter en Pirelli Dragon Evo voor, maar is allemaal 1 pot nat... poepbanden :rofl: Hoewel ze het zonet best goed hielden van Ubachsberg naar Wijlre, zelfs over de modder :lol: Toch is dat sjiek, zo'n motor die gemaakt is om te racen in plaats van een beginners-tour motor die vermaakt is om te racen. Het gaat zo makkelijk allemaal. Dan rij ik een bocht door, beetje onwennig, met het idee dat ik best langzaam ga, dan kijk ik op de teller na de bocht en dan zit ik op een snelheid waarbij ik me op de Bandit best al wat moeite moet doen :mrgreen:
Nu even koffie drinken en dan ga ik eens kijken hoe de carburateurs er van binnen uit zien.
wrom?
Citaat van: Herr Tod op 03 juli, 2008, 17:38:16
Citaat van: karz op 03 juli, 2008, 07:55:53
Ik wou net zeggen, die bt-20's gaan toch zeker eronderuit :worship-cool:
Metzeler Mez 3 achter en Pirelli Dragon Evo voor, maar is allemaal 1 pot nat... poepbanden :rofl: Hoewel ze het zonet best goed hielden van Ubachsberg ..
:oops: :banghead4rv: blind ben ik..