ikke en mijn suzie

Gestart door suzuki 1000 k5, 06 mei, 2006, 20:59:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"
Eens kijken wat voor vlees we in de kuip hebben  :mrgreen:  :mrgreen:

:stupid:

8)

Desmo-devil


B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

suzuki 1000 k5

Citaat van: "Schmetzke"Hee Anjo.. welkom hier.

Ik daag je uit voor een rondje Vijlenerbos  :lol:  :lol:

Eens kijken wat voor vlees we in de kuip hebben  :mrgreen:  :mrgreen:
dankje Schmetzke...volgens mij ken ik dat stukje wel. ligt daar 1 restaurant met uitzicht op het dal  :?:  :?: bij vaals in de buurt. is dat daar.....dan ja! dat is een leuk stukje  :wink:

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe


Schmetzke

Citaat van: "suzuki 1000 k5"
Citaat van: "Schmetzke"Hee Anjo.. welkom hier.

Ik daag je uit voor een rondje Vijlenerbos  :lol:  :lol:

Eens kijken wat voor vlees we in de kuip hebben  :mrgreen:  :mrgreen:
dankje Schmetzke...volgens mij ken ik dat stukje wel. ligt daar 1 restaurant met uitzicht op het dal  :?:  :?: bij vaals in de buurt. is dat daar.....dan ja! dat is een leuk stukje  :wink:

Daar ja  :D Best een keer op een avond afspreken, dan is het niet zo druk...

Laat maar weten wanneer je zin hebt  :wink:

suzuki 1000 k5

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki 1000 k5"
Citaat van: "Schmetzke"Hee Anjo.. welkom hier.

Ik daag je uit voor een rondje Vijlenerbos  :lol:  :lol:

Eens kijken wat voor vlees we in de kuip hebben  :mrgreen:  :mrgreen:
dankje Schmetzke...volgens mij ken ik dat stukje wel. ligt daar 1 restaurant met uitzicht op het dal  :?:  :?: bij vaals in de buurt. is dat daar.....dan ja! dat is een leuk stukje  :wink:

Daar ja  :D Best een keer op een avond afspreken, dan is het niet zo druk...

Laat maar weten wanneer je zin hebt  :wink:
ja natuurlijk...lijkt mij leuk!!!! vandaag op zolder ging echt supper goed ook qua rijden bij de snelle :wink: weet niet of het deze week het lukt en anders wordt het de volgende week mits het weer goed is. gr anjo

Bakkertjedeeg

Citaat van: "suzuki 1000 k5"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki 1000 k5"
Citaat van: "Schmetzke"Hee Anjo.. welkom hier.

Ik daag je uit voor een rondje Vijlenerbos  :lol:  :lol:

Eens kijken wat voor vlees we in de kuip hebben  :mrgreen:  :mrgreen:
dankje Schmetzke...volgens mij ken ik dat stukje wel. ligt daar 1 restaurant met uitzicht op het dal  :?:  :?: bij vaals in de buurt. is dat daar.....dan ja! dat is een leuk stukje  :wink:

Daar ja  :D Best een keer op een avond afspreken, dan is het niet zo druk...

Laat maar weten wanneer je zin hebt  :wink:
vandaag op zolder ging echt supper goed ook qua rijden bij de snelle

Weet je ook hoe hard je in de rondte ging. Kan ik je ook inschatten qua vlees in de kuip. :wink:

Karin

Welkom Anjo @ MFL enne....genoeg knallers onder ons zoals je kunt lezen.

suzuki 1000 k5

Weet je ook hoe hard je in de rondte ging. Kan ik je ook inschatten qua vlees in de kuip. :wink:[/quote]                                                              nee  :!:  helaas niet  :?  wil niet opscheppen maar was zeer zeker niet de langzaamste van de snelle groep maar ook niet bij de hele snelle. rij tenslotte op mijn goeie bike die toch wel met de rubber op het asvalt moet blijven. een circuit bike die die komt er denk ik wel erbij.is het niet dit jaar dan zeker het volgend jaar. maar eerst ff een goede kluis zoeken  :rofl:

DeWitte

Citaat van: "suzuki 1000 k5"eerst ff een goede kluis zoeken  :rofl:

bel ff kom ik helpe met de fleX :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

suzuki 1000 k5

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki 1000 k5"eerst ff een goede kluis zoeken  :rofl:

bel ff kom ik helpe met de fleX :wink:
ben zeker niet de beroerdste  :!:  maar nu pssst  :shutup:  :shutup: voordat er zich eentje aanmeld met dynamiet  :mrgreen:

suzuki 1000 k5

Citaat van: "Karin"Welkom Anjo @ MFL enne....genoeg knallers onder ons zoals je kunt lezen.
dankje  :D . ja dat klopt...ben gisteren op zolder geweest met een groepje  :guns:  waaronder ook NrGiZeR erbij was.

DeWitte

Citaat van: "suzuki 1000 k5"ben gisteren op zolder geweest met een groepje  :guns:  waaronder ook NrGiZeR erbij was.

action-piccie's??? 8)  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away