ikke en mijn suzie

Gestart door suzuki 1000 k5, 06 mei, 2006, 20:59:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suzuki 1000 k5

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki 1000 k5"ben gisteren op zolder geweest met een groepje  :guns:  waaronder ook NrGiZeR erbij was.

action-piccie's??? 8)  8)
heb een enkele maar krijg ze er niet op  :!:  :!:  de rest moet nog komen van de foto,s. op mijn msn daar staan ze er wel op bij mijn space.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "suzuki 1000 k5"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki 1000 k5"ben gisteren op zolder geweest met een groepje  :guns:  waaronder ook NrGiZeR erbij was.

action-piccie's??? 8)  8)
heb een enkele maar krijg ze er niet op  :!:  :!:  de rest moet nog komen van de foto,s. op mijn msn daar staan ze er wel op bij mijn space.

Linkje?


Schmetzke


suzuki 1000 k5

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki 1000 k5"http://spaces.msn.com/circuitrotondeboy/PersonalSpace.aspx?_c01_blogpart=myspace&_c02_owner=1&_c=blogpart

werkt niet  :x

Wanneer heb je tijd trouwens?
ik zie het...nu aankomende week dan kan ik bijna iedere avond. zal kijken hoe ik ze erop kan krijgen. computeren is niet mijn sterkste punt. :roll:

Hakinnen

Op het circuitje Vijlen...? :D

met da "hobbelasfalt"?

weinig kans tegen schmetzke daar met ne Gix1000.

hakki kan zich een ritje met dwars en schmetzke herinneren door de voerstreek..

de bochten waren kort..de route onbekend voor hakki en da pokke asfalt was af en toe werkelijk reteslecht..stuiterde alle kanten op met dat toenmalige raptorhok

heb me gvd het licht uit de ogen moeten rijden om da duo bij te kunnen benen daar.

maar het was wel fun..


edit: vindt eigenlijk dat we dit soort " wat hebben we voor vlees in da kuip"  zaken in het vervolg op spa-franco moeten doen..
(nee schmetzke..nie op de kartbaan daar)

:wink:

Motzippaldy

Citaat van: "Hakinnen"Op het circuitje Vijlen...? :D

met da "hobbelasfalt"?
weinig kans tegen schmetzke daar met ne Gix1000.



Waroom niet  :shock: als je weg goed kent  :wink:
Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Hakinnen"Op het circuitje Vijlen...? :D

met da "hobbelasfalt"?
weinig kans tegen schmetzke daar met ne Gix1000.



Waroom niet  :shock: als je weg goed kent  :wink:

dan wellicht wel..maar ik denk van niet..ik denk dat de sm in het voordeel is..

en de gixxerpiloot komt van roermond dus is daar niet op "thuisasfalt"

suzuki 1000 k5

ken de weg wel een beetje daar. winnen is leuk maaaaar ik kan heel goed tegen mijn verlies en dat zal ook zeer zeker gebeuren. is dan ook voor de fun. maar wil het zeker proberen. had het al gehoord dat hij heel,heel goed is. maar een 2de plaats is ook goed. het belangrijkste is dat we er zonder kleer scheuren eindigen en met een lekker drankje.

Bakkertjedeeg


Bakkertjedeeg

Dat moet hem zijn. K5 met Rossi helm kan niet missen. Had nog ff wat tijd over.. :wink: Ga nu snel ff koffie zetten, want zo begint de eerste training in Shanghai.

BTW. mooie rijstijl. 8) Paul heeft mooie foto's van je gemaakt. Way better dan circuitfoto.be.

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Hakinnen"Op het circuitje Vijlen...? :D

met da "hobbelasfalt"?
weinig kans tegen schmetzke daar met ne Gix1000.



Waroom niet  :shock:

:stupid:

Motzy houd me ook (bijna) bij met z'n R1..
Dus met een GixK1K5 moet je me voorbij kunnen steken (betere wegligging)..  :twisted:
En Vijlen heeft echt geen "hobbelasfalt" het asfalt is superstrak daar. En bochten heb je ook op een circuit  :wink:

Maar wie had het eigenlijk over een wedstrijd  :lol:  :lol:  :lol:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"jij   :twisted:

Wat is de prijs? Jou GS? Dan wordt het makkelijk voor Anjo  :lol:  :lol:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"jij   :twisted:

Wat is de prijs? Jou GS? Dan wordt het makkelijk voor Anjo  :lol:  :lol:

geloof dat jij op de kopt gevallen bent :shock: kheb nog een skelter voor je :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away