ikke en mijn suzie

Gestart door suzuki 1000 k5, 06 mei, 2006, 20:59:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suzuki 1000 k5

hallo  :!:  :!:  :!:  ff voorstellen...ben anjo en kom uit roermond en rij ,n suzuki gsxr 1000 k5 en zoek mensen die wel ,ns een circuit dagje mee willen pikken ergens. en uiteraard die ook de eiffel in knallen. ken zelf best goed de weg daarzo  :!:  denk ik  :?: ben zelf geen toerder die van het uitzicht geniet. iemand interesse in croix-en-ternois (fr) circuit rijden  :?:  :?: kan 1 motor nog mee nemen...

DeWitte

Welkom @ MFL 8)

Ja Eifel en NIET toeren :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

suzuki 1000 k5

Citaat van: "Dwars"Welkom @ MFL 8)

Ja Eifel en NIET toeren :worship-cool:
toeren DEED ik met examen een aantal jaartjes geleden :worship-cool:

Motzippaldy

Proud on the South  

Mounty

was i kvergeten....

welkom iig op MFL..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

suzuki 1000 k5

:thumbsup:  toppie!!! ik hoop hier ook wat motor maatjes te vinden waar ik ,ns mee of met mij mee gaan knallen....de eifel in of circuit het maakt niks als het maar gezellig is. maak wel van de week wel een topic aan over dit in het juiste rijdtje hier op M.F.L. en al vast bedankt voor de gast vrijheid hier op M.F.L. :thumbsup:

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Rookie


NrGiZeR

Y Anjo,

Wat de Eifel en dat circuit rijden betreft, dat gaat allemaal goed komen ;)

Trouwens we gaan 19 juni naar Croix ipv de 15e :roll:  
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Bakkertjedeeg

Er is altijd plek voor een wildcard... 8)

>>>>> //www.dnq-dnf.com

@Nippon

Welkom Anjo  :wink: knallen op 't circuit  :shock:  mooi  :!: de fiets heb je al en de knalmaatjes zul je hier ten overvloede vinden

suzuki 1000 k5

Citaat van: "NrGiZeR"Y Anjo,

Wat de Eifel en dat circuit rijden betreft, dat gaat allemaal goed komen ;)

Trouwens we gaan 19 juni naar Croix ipv de 15e :roll:  
zeker weten :!: en dat voor morgen (zolder)...verheug mij er echt al op. hoop ook dat ik het allemaal bij hou...( 1 ste keer circuit en natuurlijk bij de snelle)  waar ik eigenlijk niet over twijvel en anders gooi ik gewoon een lijntje uit  :whipping: ik zie jullie morgen ochtend wel bij de 1ste esso op de A2. de tijd die vraag ik zo wel aan suzukiboelie hoe laat ik daar moet staan. de groetjes en tot morgen

suzuki 1000 k5

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Er is altijd plek voor een wildcard... 8)

>>>>> //www.dnq-dnf.com
gelukkig  :thumbsup: volgens mij ben ik hier op het goede adres (M.F.L.) :D

suzuki 1000 k5

Citaat van: "BoxerQ"Welkom Anjo  :wink: knallen op 't circuit  :shock:  mooi  :!: de fiets heb je al en de knalmaatjes zul je hier ten overvloede vinden
dankje  :!: weet zeker, alles komt goed :wink:

Schmetzke

Hee Anjo.. welkom hier.

Ik daag je uit voor een rondje Vijlenerbos  :lol:  :lol:

Eens kijken wat voor vlees we in de kuip hebben  :mrgreen:  :mrgreen: