MSN taal wenselijk of nie> na??

Gestart door suzuki-girl, 26 september, 2006, 10:29:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Komt misschien ook door multiculti? :evil:

verklaar deze "kreet" ff nader :wink: niet zo maar iets roepen over deze "gevoelige materie" zonder onderbouwde (geen onderbuik) argumentatie. :idea:

toch??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"
Enne de jeugd van tegenwoordig is best oke, net hetzelfde als wij vroeger.
wij lieten ons ook niet vertellen wat te doen, en dachten ook dat we de wijsheid in pacht hadden....maar dat even terzijde :wink:

Wij (1977) hadden de wijsheid ook in pacht i.p.v.onze ouders, de babyboomers zijn de grootste klotskoppen onder de zon, de pampergeneratie die alleen meer heeft geconsumeerd.

wij (1970) hebben helemaal niks in pacht..integendeel. Wij zijn zo'n beetje de grootste klotskoppen onder de zo'n.  Al die babyboomers zijn onderhand "uitgeboomd" en gaan dadelijk op hun lauweren rusten verzorgt door ons klotskoppen..

ze hebben het uiterst slim gedaan al die babyboomers ...gen*ukt als de konijnen , geconsumeerd en nu de rek eruit is gaan ze Vutten en achteroverliggen..

zo'n klotskoppen zijn het niet dus...



:wink:  :wink:

Als ze het zo geplant hadden ok, maar dit is toeval.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

Ja dat is inderdaad het gevaar van dat "msn-gedoe". Ik zie het ook om me heen, maar van school uit krijg je abn geleerd dus dan moeten die "koters" eens wat beter opletten tijdens de les. Heb ik ook altijd gedaan :mrgreen: :rofl:

Eergister trouwens een stukje gezien over straattaal met Ali B, daar kon ik helemaal geen touw aan vast knopen :roll:

May Day

Wat een onzin dat het aan MSN zou liggen. Ik MSN ook, maar gebruik echt niet die onbegrijpelijke onzin die MSN taal zou heten. Het argument dat het sneller communiceert klopt ook niet, met een mic kan je nog sneller communiceren over MSN. Ze zouden natuurlijk ook gewoon kunnen leren (blind) typen, dan heb je die afkortingen niet nodig om toch snel een berichtje te typen.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Schmetzke


Herr Tod

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Herr Tod"Komt misschien ook door multiculti? :evil:

verklaar deze "kreet" ff nader :wink: niet zo maar iets roepen over deze "gevoelige materie" zonder onderbouwde (geen onderbuik) argumentatie. :idea:

toch??

Citaat van: "Schmetzke"Watskeburt?

:)}

Dat bedoel ik :lol: Loop maar eens door Heerlen, binnen een paar minuten zie je van dat gewapte volk rondlopen die wazige rap nummers lopen te blèren. Aan hun accent hoor je dat het 'gewone' Nederlandse jongens zijn maar als ze dat niet hadden zou ik er geld op zetten dat ze pas 2 maanden in Nederland zijn. Het 'eh man' 'jah man' 'houjebek man' gehalte is dan ook erg hoog bij dat volk. Verkrotting van de samenleving heet dat meen ik. Wa Lucky 13? :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

k dan zal, dr ook een beetje op letten als k n berichtje post
maja t is gewoon lkkr makelijk de afkortingen  :lol:  8)
living the life the way it comes

Schmetzke

Citaat van: "crazy j"k dan zal, dr ook een beetje op letten als k n berichtje post
maja t is gewoon lkkr makelijk de afkortingen  :lol:  8)

Het bewijs, je kan het gewoon niet  :lol:

:wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

*LUCKY 13*

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Herr Tod"Komt misschien ook door multiculti? :evil:

verklaar deze "kreet" ff nader :wink: niet zo maar iets roepen over deze "gevoelige materie" zonder onderbouwde (geen onderbuik) argumentatie. :idea:

toch??

Citaat van: "Schmetzke"Watskeburt?

:)}

Dat bedoel ik :lol: Loop maar eens door Heerlen, binnen een paar minuten zie je van dat gewapte volk rondlopen die wazige rap nummers lopen te blèren. Aan hun accent hoor je dat het 'gewone' Nederlandse jongens zijn maar als ze dat niet hadden zou ik er geld op zetten dat ze pas 2 maanden in Nederland zijn. Het 'eh man' 'jah man' 'houjebek man' gehalte is dan ook erg hoog bij dat volk. Verkrotting van de samenleving heet dat meen ik. Wa Lucky 13? :mrgreen:



:evil: laat mijn naam erbuite :P


(t is dat t men broertje is en ik m al hiervoor gewaarschuwd had.....maja nooit luisteren naar een ouder persoon he)
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

@Nippon

vindt al heel wat als de mensen gewoon nederlands tegen me spreken en niet meteen in 't dialect of een afgeleide daarvan
veelal moet ik vragen "estebleef in het nederlands"  :roll:

Joepie1958

Citeer"estebleef in het nederlands"
Ken u mij de weg naar Heelder even uitleggen? :lol:  :lol:




























Dat hoeft niet, die ligt er al :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Youp

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Herr Tod"Komt misschien ook door multiculti? :evil:

verklaar deze "kreet" ff nader :wink: niet zo maar iets roepen over deze "gevoelige materie" zonder onderbouwde (geen onderbuik) argumentatie. :idea:

toch??

Citaat van: "Schmetzke"Watskeburt?

:)}

Dat bedoel ik :lol: Loop maar eens door Heerlen, binnen een paar minuten zie je van dat gewapte volk rondlopen die wazige rap nummers lopen te blèren. Aan hun accent hoor je dat het 'gewone' Nederlandse jongens zijn maar als ze dat niet hadden zou ik er geld op zetten dat ze pas 2 maanden in Nederland zijn. Het 'eh man' 'jah man' 'houjebek man' gehalte is dan ook erg hoog bij dat volk. Verkrotting van de samenleving heet dat meen ik. Wa Lucky 13? :mrgreen:

hier in roermond krijg je ook steeds meer van die "gewone" nederlandse jongeren die zich een buitenlands accent aanmeten want dan zijn ze cool.. op de havo zag ik het ook al aan de mensen die veel rap en R&B luisterden en daar ook vol achter stonden dat ze gewoon geen woord ABE konden (algemeen beschaafd engels) omdat ze dachten dat die geweldige rappers allemaal ABE rapten...
opeloos benzine verslaafd...

Mounty

Als ik wel eens achter mijn dochters (12 en 9) sta, ben ik verwonderd dat ze alles kunne begrijpen wat hun vriendjes en vriendinnen typen. Zelf typen ze ook met afkortingen en SMS taal. Sommige delen begrijp en snap ik wel (1970 :lol: ). Eerst dacht ik , toen ik de oudste zag typen..dat ligt aan haar dyslectie...maar schijnbaar was dat niet zo.. want ze kreeg in de zelfde termen en afkortingen antwoord..:shock:

Verbastering van de taal zou mijn vader zeggen, die verbetert mij nog steeds als ik een woord niet "Wielders" (jah geboren en getogen in Wijlre) uitspreek..{Ich kal noe wieldersj en gen bergs durregee..}

Kan geen kwaad om een afkorting te gebruiken..als het maar niet te erg word..ik is ik en niet k. ( :oops: heb er ff over gedaan vooralleer ik wist wat iig en imo betekende)

Hoestie? Wie? Jij! Ik hoest niet !! :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"vindt al heel wat als de mensen gewoon nederlands tegen me spreken en niet meteen in 't dialect of een afgeleide daarvan
veelal moet ik vragen "estebleef in het nederlands"  :roll:

dit lijkt me toch heel wat anders :? : leef/woon/werk je in Limburg zou toch het minste zijn als je de taal (het "plat" in dit geval) ook spreekt of op zijn minst verstaat  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:lol: Eindelijk komt de waarheid boven. :lol:

:oops: Bij mij heeft het ook heel lang geduurd eer ik diverse afkortingen begreep en die moest en moet ik nog steeds aan enkele collega's vragen die hun tweede huis op MSN hebben. :oops:

Ik zal het wel blijven proberen om te begrijpen, want ook ik (ouwe sak) zal met de tijd mee moeten. :wink:

En dan wordt iedere keer dezelfde persoon afgekraakt, ook door zijn (oudere) broer terwijl deze broer er zelf ook potjes van maakt.

:roll: Ik noem geen namen, maar laat J met rust, verbeter de wereld en begin bij.........















een ander. :wink:


:twisted: He he, dat ben ik kwijt en dat lucht op.
Nu nog alle afkortingen gaan leren, maar dat schijnt een eeuwigdurende cursus te zijn. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.