Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 08 maart, 2013, 18:06:42
goed, op de terugweg rijden we bij windraak naar beneden
bij Munstergeleen is een kruispunt met stoplichten.

Volgens mij is dat een voorrangsweg en heb je daar altijd voorrang, of je nou door rood rijdt (gewoon een overtreding) of niet, rechts moet dan helaas toch voorrang verlenen.
En dan komt weer het stomme artikel van de "zwakkere verkeersdeelnemer" om de hoek kijken.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

ik weet niet 't niet  :roll:
maar als een fietser met groen oversteek dan wil dat niet zeggen dat hij dan met rood vogelvrij mag worden verklaard  :dunno:
de motorrijder zat helemaal fout  :yes6rs:
ik krijg een dikke nek van dat type rijder, ik mijd ze als de pest
m'n collega achter het stuur heeft die dag ook wat geleerd, hij weet nu ook hoe een ezel eruit ziet  :yes6rs:

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 11 april, 2013, 14:01:32
hij weet nu ook hoe een ezel eruit ziet  :yes6rs:

Heeft hij mij dan ergens gezien ??  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 11 april, 2013, 21:21:32
Citaat van: @Sambal op 11 april, 2013, 14:01:32
hij weet nu ook hoe een ezel eruit ziet  :yes6rs:

Heeft hij mij dan ergens gezien ??  :mrgreen:


:shock:  nee, deze ezel zag er goed uit  :mrgreen:

Road Racing Tonnie

Gisterenavond is mijn goede vriend Rudy bij een eenzijdig motorongeval om het leven gekomen, met zijn R1, woorden schieten te kort, Rudy was een zeer ervaren rijder, die geen onnodige risico,s nam, maar helaas heeft het noodlot toegeslagen, ben vandaag naar de plek des onheils geweest, en heb daar stilgestaan, en mijn gedachten weer in de tijd terug laten gaan, daarnaast heb ik heel veel vragen, hoe dit zo kon gebeuren.

Rudy beste vriend, rust in vrede kerel.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

thedutchrockstar

Nooit leuk om te horen!
Gecondoleerd
2 wheel madness

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Yvil


d'r Blieje

Blieve lache...8)

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

acid

...Wie later remt, is langer snel...

Desmo-devil

Heel erg vervelend. Sterkte

crazy j

gister avond nog ff nagenieten van het goede weer. samen met de pap ff ritje door de eifel gemaakt.
op de terug weg in de buurt van de bikerranch en dan het gedeelte wat in het weekend voor motoren afgesloten is ( weet niet precies waar we zaten).
rijden bergop komen rechts de hoek om na een bocht en in verte zagen we al motoren stilstaan met gevarenlichten aan en n aantal personen bij de vangrail aan andere kant van weg.
ook mer even gestopt en daar lag de motor van die duitse meneer dan helemaal in de prak tegen de vangrail. had gelukkig al snel gespot dat de bestuurder zelf niks mankeerde en ook naar zijn motor stond te kijken. heeft naar mijn inzicht erg geluk gehad dat hij tijdens het glijden los is gekomen van zijn motor ( een kawa zx10r) als dit niet gelukt was had hij waarschijnlijk zelf ook tegen de vangrail geplakt en was het minder goed afgelopen.
wat me ook opviel hoeveel motorrijders er stopten om te vragen of alles in orde was en of ze iets konden doen. terwijl alle bestuurders van de koekblikken gewoon langs rijden.
living the life the way it comes