Hoofdmenu

Ducati GP 6

Gestart door Desmo-devil, 09 februari, 2006, 21:36:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Desmo, je hebt misschien gelijk, maar dat is voor mij zoiets als:
Aangeboden: Snelle motorboot, zonder motor :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

WhomBom

Als de japjes slim genoeg zijn om een vééél snellere bike te bouwen, hoeven ze zich om zo'n details niet meer te bekommeren.... daarom doen ze dat dus ook niet :nana9oi:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Citaat van: "WhomBom"Als de japjes slim genoeg zijn om een vééél snellere bike te bouwen, hoeven ze zich om zo'n details niet meer te bekommeren.... daarom doen ze dat dus ook niet :nana9oi:

Eerst nog zien dan geloven.

Desmo-devil

Citaat van: "Joepie1958"Desmo, je hebt misschien gelijk, maar dat is voor mij zoiets als:
Aangeboden: Snelle motorboot, zonder motor :rofl:

Dit gaat nergens over, op de eerste plaats wordt er niets aangeboden,
en wie gaat er racen zonder motor ??
Waarschijnlijk heb je inderdaad meer verstand van bootjes.

Desmo-devil

En jongens , ik had het al voorspeld,  Ducati Rules !!!!!!!!!!
Capirossi is the best !!!!!!!

Desmo-devil

Citaat van: "Joepie1958"Desmo, je hebt misschien gelijk, maar dat is voor mij zoiets als:
Aangeboden: Snelle motorboot, zonder motor :rofl:

Toch knap van Capirossi en dat zonder motor ! :lol:  :lol:

Desmo-devil

Citaat van: "WhomBom"yamaha wint toch..... :yes6rs:

Hahahahahah ( sorry)

Hakinnen

:nana9oi:  
:worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:
 
:mrgreen:

#65 DESMOSEDICI numero uno!  

Yeah..

Capirex op één!
beregoed van pedrosa..
goed van stoner en elias
Jammer (alé)  voor Glibbernau..
Jammer van valentino
Hmm..melandri had ik toch hoger verwacht

What the fuck is er met die Yamaha's aan de hand?

Die suzuki van hopkins en vermeulen..? :oops:  :oops:  zelfs roberts op de KR was sneller..ik snap da niet.  op de één of andere manier lukt het suzuki maar niet om een redelijke MotoGP machine te bouwen.  Hok komt geen bocht door..

Alé,  da worden dus twee wereldtitels voor Ducati he...motoGP en SBK..

hahahaha..  :wink:

DeWitte

als Ducati WK wordt in de motoGP vreet ik me motorlaarzen op :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"als Ducati WK wordt in de motoGP vreet ik me motorlaarzen op :mrgreen:

Gevaarlijke uitspraak Dwars.

Motzippaldy

Zonder concurrentie winnen is makkelijk  :shutup:
Proud on the South  

Desmo-devil

Citaat van: "Motzippaldy"Zonder concurrentie winnen is makkelijk  :shutup:

Hoezo zonder concurrentie ?
Op mijn TV zijn ze toch met 19 rijders van start gegaan.
Pedrosa reed zich toch het licht uit de ogen en kwam er niet aan.
Of bedoel je dat Rossi eraf gereden is ? Als je kijkt naar de rondetijden tijdens de training en in de race kan je makkelijk uitrekenen dat ook hij er niet aangekomen was. En als hij beter traint hoeft hij ook niet zo ver van achter te starten met alle risico's van dien.
Als je niet kan toegeven dat Capirossi zeer sterk heeft gereden , net als Pedrosa, dan val je me echt tegen Motzippaldy.

Desmo-devil

Citaat van: "WhomBom"Als de japjes slim genoeg zijn om een vééél snellere bike te bouwen, hoeven ze zich om zo'n details niet meer te bekommeren.... daarom doen ze dat dus ook niet :nana9oi:

Waar waren ze die veeeeeeel snellere bike's van de Jappen.
Ja sorry hoor jongens maar vandaag heb ik lol !

Motzippaldy

Ik wet niet hoe je kijk naar moto sport maar ik weet dat ik een hardcore race sport liefhebber ben . Ik kijk bijna alles en vergelijk bijna alles met elkaar. Dus races van vorig jaar met races van dit jaar.Nieuwe motoren, banden, vering, rijders etc. vorig en dit jaar.
Wat ik wil zeggen is dat deze race was langzamer dan race van vorig jaar ondanks verbeteringen aan motor, banden en vering .
Maar in iedere geval Ducati is een terechte winnar geworden  :worship-cool:  


Vorig jaar(met Sete naast de baan)



Vandag

Proud on the South  

WhomBom

de hondatjes liepen toch goed in  :twisted:  (nooit gedacht dat ik nog es positief tegen honda aan zou kijken  :roll: )  Maar ik heb niet de hele race meegekregen, ergens in ronde 20 bestelden wat van die *^^*&*()$ hollanders hun vreetes  :evil:  

Ik vond het wel ff wennen dat rossi nu op zon gele banaan rijdt, ik zie in bocht numero uno wat geels eraf vliegen, denk nog wat n ezel.... in bocht 1 al... en zie opeens "46" plat op de grond liggen  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."