Hoofdmenu

Ducati GP 6

Gestart door Desmo-devil, 09 februari, 2006, 21:36:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil


En Dames en heren wat vinden we van de GP 6, worden we al bang ?
De tests zijn in ieder geval veelbelovend. Ik denk dat Ducati gaat meedoen voor de titel. Capirossi rules !!!!!!!!!!!!

Motzippaldy

Citaat van: "Desmo-devil"Capirossi rules !!!!!!!!!!!!


:rofl:  


Sete rules  :yes6rs:   :shutup:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Hoop dat ze dit jaar wat constanter zijn. Niet zo piekerig als in 2005. Gibernau gaat ook al behoorlijk hard rond. Of ik er al bang van wordt?? Helaas.... Kheb nix met de koffiemolens uit Italie...... :evil:

WhomBom

yamaha wint toch..... :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Hoop dat ze dit jaar wat constanter zijn. Niet zo piekerig als in 2005. Gibernau gaat ook al behoorlijk hard rond. Of ik er al bang van wordt?? Helaas.... Kheb nix met de koffiemolens uit Italie...... :evil:

:rofl:  :rofl:  :rofl:

Die koffiemolens gaan de Superbike winnen in 2006..........hoop ik..


:wink:  :wink:


MotoGp? Tsja...geef mij maar SBK of BSB.  zal iig in 2006 stukken spannender worden dan de MotoGp

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Hoop dat ze dit jaar wat constanter zijn. Niet zo piekerig als in 2005. Gibernau gaat ook al behoorlijk hard rond. Of ik er al bang van wordt?? Helaas.... Kheb nix met de koffiemolens uit Italie...... :evil:

:rofl:  :rofl:  :rofl:

Die koffiemolens gaan de Superbike winnen in 2006..........hoop ik..


:wink:  :wink:


MotoGp? Tsja...geef mij maar SBK of BSB.  zal iig in 2006 stukken spannender worden dan de MotoGp

LOL Zei ik gisteren nog tegen mijn broer. Ik weet wie SBK gaat winnen... Troy Bayliss.

Busaberke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
LOL Zei ik gisteren nog tegen mijn broer. Ik weet wie SBK gaat winnen... Troy Bayliss.

je vergist je, je bedoelt natuurlijk Troy Corser!  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Desmo-devil"Capirossi rules !!!!!!!!!!!!


:rofl:  


Sete rules  :yes6rs:   :shutup:

Ook geen probleem

Desmo-devil

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Hoop dat ze dit jaar wat constanter zijn. Niet zo piekerig als in 2005. Gibernau gaat ook al behoorlijk hard rond. Of ik er al bang van wordt?? Helaas.... Kheb nix met de koffiemolens uit Italie...... :evil:

Tja zo heeft iedereen wat, ik heb niks met bakkers   :lol:  :lol:

PatSpinner

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Hoop dat ze dit jaar wat constanter zijn. Niet zo piekerig als in 2005. Gibernau gaat ook al behoorlijk hard rond. Of ik er al bang van wordt?? Helaas.... Kheb nix met de koffiemolens uit Italie...... :evil:

Tja zo heeft iedereen wat, ik heb niks met bakkers   :lol:  :lol:

Tis net bladerdeeg!!(grapje)
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
LOL Zei ik gisteren nog tegen mijn broer. Ik weet wie SBK gaat winnen... Troy Bayliss.

je vergist je, je bedoelt natuurlijk Troy Corser!  :twisted:

Nope, let maar op. Bayliss gaat voor goud. SBK wordt echt gaaf!!!

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Hoop dat ze dit jaar wat constanter zijn. Niet zo piekerig als in 2005. Gibernau gaat ook al behoorlijk hard rond. Of ik er al bang van wordt?? Helaas.... Kheb nix met de koffiemolens uit Italie...... :evil:

Tja zo heeft iedereen wat, ik heb niks met bakkers   :lol:  :lol:

Ik ook niet..... :nana9oi:

Desmo-devil

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
LOL Zei ik gisteren nog tegen mijn broer. Ik weet wie SBK gaat winnen... Troy Bayliss.

je vergist je, je bedoelt natuurlijk Troy Corser!  :twisted:

Nope, let maar op. Bayliss gaat voor goud. SBK wordt echt gaaf!!!

Was inderdaad gaaf in Dubai, maar ik denk toch dat de Suzuki  dit jaar serieuze concurrentie krijgt van de Ducjes. En wat te denken van de Ten Cate Honda ?? Loopt ook goed hoor die kist.

Joepie1958

Ik zie geen motorblok, geen uitlaat en geen pedalen, dat wordt geloof ik steppen, en dan wordt het niks :nana9oi:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Desmo-devil

Citaat van: "Joepie1958"Ik zie geen motorblok, geen uitlaat en geen pedalen, dat wordt geloof ik steppen, en dan wordt het niks :nana9oi:

???????????????????????????????????????????
misschien moet je even melden waar je op reageert ?? als je bedoelt
dat  de motor op de foto niet compleet is ??  Denk je dat die itakjes een complete motor de sneeuw in slepen om een paar foto's te schieten.
Zo slim zijn die Japjes natuurlijk niet.  :idea:  :idea: