Let op, verkeerscontroles!

Gestart door Schmetzke, 03 april, 2006, 17:45:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

is er hier nou werkelijk niemand die es fatsoenlijk te hard wil :mrgreen: zo van vet meer dan 70 te hard en dan hier beschrijft hoe de procedure dan in zijn werk gaat. pffffffff beetje tv kijken in een Audi  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 08 mei, 2008, 08:34:44
is er hier nou werkelijk niemand die es fatsoenlijk te hard wil :mrgreen: zo van vet meer dan 70 te hard en dan hier beschrijft hoe de procedure dan in zijn werk gaat. pffffffff beetje tv kijken in een Audi  :-X


Tuurlijk wel, makkelijk toch op ne 60 km weg :mrgreen: maar wel zonder dvdtjes kijken in ne Audi :mrgreen:
Smells like rubber

Yvil

Citaat van: Desmo-devil op 08 mei, 2008, 06:14:19
Kan je uit betrouwbare bron melden ( ik heb mezelf op de video mogen bekijken in de auto ) dat het een A3 RS nog wat is.

Citaat van: Hakinnen op 08 mei, 2008, 07:54:34
ah..ik zat naar zo'n zelfde video schermpke te kijken maar dan in een zwarte A6

Waar was dit dan, en welke kleur had de A3?

Nou ik ga iig uitkijken voor dikke Audi's en ik meen hier ook nog ergens (geloof n ander topic) gelezen
te hebben dat we ook uit moeten kijken voor een Golf R32. Dacht dat die zwart was... Al enig idee
naar wat voor een motor we uit moeten kijken?  ???



Suzuki-Babe

Als het een snelle uitvoering van een audi A3 is dan is het een S3.
Erg snelle auto.

Wist niet de de politie ook al met zo'n auto's rond reed.

Ik moet wel zeggen dat er de afgelopen dagen erg veel politie in Sittard rondrijdt. (mooi weer??)
Dus ook hier even oppassen
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

B-Witch

Citaat van: Suzuki-Babe op 08 mei, 2008, 13:44:57
Als het een snelle uitvoering van een audi A3 is dan is het een S3.
Erg snelle auto.

Wist niet de de politie ook al met zo'n auto's rond reed.

Ik moet wel zeggen dat er de afgelopen dagen erg veel politie in Sittard rondrijdt. (mooi weer??)
Dus ook hier even oppassen

Haha klopt idd, als het mooi weer is komen ze als paddestoelen uit de grond.
Ik heb er geen hinder van, want ik ben dan toch in het blik, en ik rij dan heel relaxed, precies de toegestane snelheid. :lol:
(moet mijn contract uren toch bij elkaar zien te sjrabbele he!) :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Die zwarte Audi A3 is gisteravond ook in midden Limburg gesignaleerd. (of het moeten er meerdere zijn).
Mr.Kawa reed in Montfort richting St. Odilienberg achter 2auto's, haalde de eerste in en kwam achter de Audi terecht, onder het inhalen zag hij (gelukkig) dat het een videowagen was, dus ff rustig aan gedaan.
Alleen heeft hij vergeten het kenteken ff te onthouden  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

#96
Citaat van: Hakinnen op 08 mei, 2008, 07:54:34
Citaat van: Desmo-devil op 08 mei, 2008, 06:14:19
Citaat van: Steefke™ op 07 mei, 2008, 08:32:15
Citaat van: Suzuki-Girl© op 06 mei, 2008, 20:45:00
Wat ik wel weer positief vind: dat ze ook eens naar de wielrenners gaan kijken, hebben ze eindelijk dan toch door dat deze groep ook een groot gevaar vormt  :roll:
Nu er zo snel mogelijk achterkomen welke "burger" "undercover" motorwout of het is...dan kan je daar iig al weer een beetje rekening mee houden  :?

Filmke van L1

De videoauto waarover gesproken wordt is naar alle waarschijnlijkheid een audi A6.

Kan je uit betrouwbare bron melden ( ik heb mezelf op de video mogen bekijken in de auto ) dat het een A3 RS nog wat is.

ah..ik zat naar zo'n zelfde video schermpke te kijken maar dan in een zwarte A6

schale troost voor u..we zijn lotgenoten.. 47te hard voor hakki..  :mrgreen:

Dan heb jij gewonnen, ik had maar 45 km te hard. En die A3 is ook zwart en inderdaad erg snel. Die heeft van die enorme remklauwen achter het
lichtmetaal zitten en zulke stoppers zetten ze er niet zomaar op !!

Herr Tod

Het is weer zover!

Grote controle op de parkeerplaats van Wittem
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Toledo

Citaat van: Herr Tod op 27 juli, 2008, 14:59:13
Het is weer zover!

Grote controle op de parkeerplaats van Wittem

Er was een reportage over bij het nieuws van L1 vanavond
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Herr Tod

Ja had ik ook gezien zonet.... met een helicopter en alles, het mag wat kosten :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Gassie

alleen omdat sommige mensen klagen over het geluid snap er niks alsof je zoveel last van ons hebt
KTM SMT 2011

Herr Tod

Mensen ergeren zich aan de drukte in het algemeen. Wat dan opvalt is dat er opeens veel motoren en fietsers op de weg zijn. Het feit dat er vele malen meer auto's op de weg zijn dan normaal en dat juist de auto's de drukte veroorzaken valt dan niet op :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Ik heb ze achter me gehad, voor me gahad en boven me gahad vanmiddag...dacht ik doe ff een snel rondje circuitje maar in wittem was het al prijs, rood wit blauw op de parkeerplaats, daarna naar Mechelen gereden en via Schweiberg of zoiets richting slenaken. Zie ik in mijn spiegel opeens een groen witte en een wit rood blauwe motor achter me....ze hebben ongeveer een kilomter achter me gereden waarbij ik 20 kilometer te langzaam achter een auto ben blijven hangen...opeen gingen ze keren.
Via margraten richting Gulpen, alwaar een helicopter in de lucht rondhing...niet gedacht dat ook met de controle te maken had, maar in gulpen was het druk :mrgreen: dus.....reed ik ook langzaam..In wittem stonden ze nog steeds en ben ik weer richting vaals gereden en via holzet en het circuitje weer via vijlen terug naar wittem, staan ze nog steeds.
Wat me opviel: Telkens als ze een motor hoorde komen gingen ze al op de weg staan, maar tevergeefs..ik reed net de andere weg richting gulpen...
Ben maar weer naar huis gegaan, had geen zin meer... :cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Citaat van: FZ_Ron op 27 juli, 2008, 22:47:39
Ik heb ze achter me gehad, voor me gahad en boven me gahad vanmiddag...dacht ik doe ff een snel rondje circuitje maar in wittem was het al prijs, rood wit blauw op de parkeerplaats, daarna naar Mechelen gereden en via Schweiberg of zoiets richting slenaken. Zie ik in mijn spiegel opeens een groen witte en een wit rood blauwe motor achter me....ze hebben ongeveer een kilomter achter me gereden waarbij ik 20 kilometer te langzaam achter een auto ben blijven hangen...opeen gingen ze keren.
Via margraten richting Gulpen, alwaar een helicopter in de lucht rondhing...niet gedacht dat ook met de controle te maken had, maar in gulpen was het druk :mrgreen: dus.....reed ik ook langzaam..In wittem stonden ze nog steeds en ben ik weer richting vaals gereden en via holzet en het circuitje weer via vijlen terug naar wittem, staan ze nog steeds.
Wat me opviel: Telkens als ze een motor hoorde komen gingen ze al op de weg staan, maar tevergeefs..ik reed net de andere weg richting gulpen...
Ben maar weer naar huis gegaan, had geen zin meer... :cool:

het verpest het toeren als je meer bent aan het opletten dan aan het genieten
KTM SMT 2011

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009